Hvordan siger du ordene? Som de staves eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

AnneBJ

I svage øjeblikke sniger der sig også bøntaster og fløjser ind herhjemme. Kunne ikke sige tandbørste og sløjfe da jeg var lille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Bamseboet :D

" Ællevatår "

Anmeld

30. marts 2010

Mira0911

Bamseboet :D skriver:

" Ællevatår "

Hehe

Anmeld

30. marts 2010

Lady Marion <3

Griner højt  Min datter på 17 og jeg stod i brugsen og kiggede på baby mad ,, Så siger hun ,, det babymad fra Beauvais nok er bedst da det er et mærke man kender .. Trillede om på gulvet at grin , kan ikke engang stave den måde hun udtalte Beauvais på

Anmeld

30. marts 2010

oo

jeg siger El-e-vator - til gengæld siger jeg Fjansyn (fjernsyn) og Himbær (hindbær)...jeg ved ikke hvorfor, men Søren gentager de ord hver evig eneste gang jeg siger dem

og så er jeg jo vestegnstøs, så jeg siger også Biblo (biblioteket), Venderen (parkeringspladsen), Børneren (børnehaven) og Vuggeren (vuggestuen)...det synes Søren er helt vildt sjovt

Anmeld

30. marts 2010

otlitrom

jeg siger El-e-vator - til gengæld siger jeg Fjansyn (fjernsyn) og Himbær (hindbær)...jeg ved ikke hvorfor, men Søren gentager de ord hver evig eneste gang jeg siger dem

og så er jeg jo vestegnstøs, så jeg siger også Biblo (biblioteket), Venderen (parkeringspladsen), Børneren (børnehaven) og Vuggeren (vuggestuen)...det synes Søren er helt vildt sjovt

Hihi.. Himbær.. Præcis

Blibberen: Biblioteket. Kvillen, Billen og Føtte = Kvickly, Bilka og Føtex.

Rema ti-hundrede

Og så siger jeg "lade* om mange ting.. Chokolade, remoulade, marmelade, roulade... Og jeg har såmænd hør min bankmand sige det samme. Han stak mig en mini-toblerone og sagde "lade?" på en yderst barnlig måde.. Der flækkede jeg lige af grin

Nårh ja.. Og så kalder jeg tenget her = : elijmæ (er lig med) Det har jeg fået kommentarer på ofte!!

Anmeld

30. marts 2010

Pige2009

Jeg siger elevator. Min veninde siger himbær (LÆS: hindbær)

K.h. Linda

Anmeld

30. marts 2010

L.J.L

TbCp skriver:

Nå ja og så får vi franner med nulle eller pålle

haha Tina Vi får altid Franner med Brunner når vi er på Fyn, mums! Glæder mig helt til vi skal til Fyn i påsken

Anmeld

30. marts 2010

L.J.L

her bliver det til "Hångklæde" og "lævposteg" og sikkert mange andre gode

Anmeld

30. marts 2010

otlitrom

En franner er i min verden en fransk hotdog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.