Svag mens men alligevel gravid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2010

mortilfreja

Fyn skriver:

Hej - Jeg oplevede det selv. Vi havde også kæmpet længe for at blive gravide....

Om torsdagen kom der svage tegn på mens. Lidt blod og sådan - men så skete der ikke mere. Over de næste dage brugte jeg 8 (!!!?) stk. g-test og de fleste af dem viste meget, meget svage tegn på jeg var gravid... En enkelt viste endda ingenting.

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg virkelig troede på det at nu var det nu. Vel egentlig først da jeg kom til lægen og da var jeg i uge 6.

Håber det bedst for jer.

Mange hilsner fra C. (nu i uge 34 med en meget aktiv baby i maven)

Dejligt at høre at det er lykkedes for jer..

Jeg er holdt op med at teste.. Skal til læge d. 8. så må vi se hvad han siger..

Men har masser af tegn.. Kvalme, hovedpine, træthed og svimmel og niv/jag i underlivet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

Roxie

Jeg kunne først teste meget sent. lavede 2 test som var negative trods jeg var gravid. min kæreste blev så skuffet når testen var negativ så jeg ventede længe var nok omkring uge 6-7 stykker før den viste svaaaaaaaaagt positiv og der var kæresten stadig ikke helt overbevidst, ikke før lægen sagde den var god nok.

skal så lige siges vi prøvede kun 1 måned, så det virkede også bare helt utroligt, men jeg har også haft spiral uden hormoner, det har åbenbart en forskel fordi det er ens naturlige mens man får. ikke ligesom ved p-piller.

krydser fingre for at der er en baby til jer

Anmeld

31. marts 2010

mortilfreja

Roxie skriver:

Jeg kunne først teste meget sent. lavede 2 test som var negative trods jeg var gravid. min kæreste blev så skuffet når testen var negativ så jeg ventede længe var nok omkring uge 6-7 stykker før den viste svaaaaaaaaagt positiv og der var kæresten stadig ikke helt overbevidst, ikke før lægen sagde den var god nok.

skal så lige siges vi prøvede kun 1 måned, så det virkede også bare helt utroligt, men jeg har også haft spiral uden hormoner, det har åbenbart en forskel fordi det er ens naturlige mens man får. ikke ligesom ved p-piller.

krydser fingre for at der er en baby til jer

Tak

Hvor skønt at det lykkedes for jer i første forsøg.. Tillykke..

Forresten.. Fik du din mens da du var gravid og først kunne teste sent??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.