Svag mens men alligevel gravid????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.919 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

mortilfreja

Nogen der har været ude for at have menstruation som ik var lige så kraftig som den plejer og så var gravid??

Jeg fik mens i torsdags men har ikke blødt ret meget og uden klumper (sorry).. Det stoppede så fredag aften og efter der har der kun været lidt lyserødt når jeg tørrede mig og kunne nøjes med trusseindlæg hvor der stort set intet var.

Tog en test mandag men den var negativ.. Har små niv og jag i ubderlivet..

Det er så mystisk..

Nogen der har oplevet det samme??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

mortilfreja

Slet ingen????????????????

Anmeld

30. marts 2010

Ansemusen

Jeg har ikke selv oplevet det, men ved at det sagtens kan forekomme. Håber for dig at der er gevinst trods blødning!!

Anmeld

30. marts 2010

Miss Tina

Jeg havde alm mens de første 4 mdr, har dog aldrig haft kraftig mens.

Anmeld

30. marts 2010

MyBaby

Jeg havde også mens. smerter dagene op til at min mens skulle komme og de første par dage, hvor den skulle have været der! Altså jeg skulle have haft mens om fredagen og et par dage forinden og til søndag havde jeg mens smerter. Jeg testede positivt om søndagen, hvor jeg også havde små niv og jag i underlivet! Jeg blødte dog slet ikke, men har hørt fra andre, at det godt kan forekomme!

Håber ikke det blev for indviklet ! Jeg krydser fingre for, at den snart bliver positiv for dig!

Anmeld

30. marts 2010

mortilfreja

Ansemusen skriver:

Jeg har ikke selv oplevet det, men ved at det sagtens kan forekomme. Håber for dig at der er gevinst trods blødning!!

Tak

Anmeld

30. marts 2010

mortilfreja

MyBaby skriver:

Jeg havde også mens. smerter dagene op til at min mens skulle komme og de første par dage, hvor den skulle have været der! Altså jeg skulle have haft mens om fredagen og et par dage forinden og til søndag havde jeg mens smerter. Jeg testede positivt om søndagen, hvor jeg også havde små niv og jag i underlivet! Jeg blødte dog slet ikke, men har hørt fra andre, at det godt kan forekomme!

Håber ikke det blev for indviklet ! Jeg krydser fingre for, at den snart bliver positiv for dig!

Ja har nemlig oz hørt at nogen bløder lidt der hvor de skulle have haft mens..

Tænker bare hvornår jeg så kan teste?? Hmmm...

Håber virkelig den er der.. Vi har kæmpet i 3 år nu

Anmeld

30. marts 2010

MyBaby

mortilfreja skriver:

Ja har nemlig oz hørt at nogen bløder lidt der hvor de skulle have haft mens..

Tænker bare hvornår jeg så kan teste?? Hmmm...

Håber virkelig den er der.. Vi har kæmpet i 3 år nu

Ja, det er jo altid det store spørgsmål - hvornår burde man kunne teste positiv?! Du må forsøge igen om et par dage!

Jeg håber i hvert fald for jer, at den er der denne gang!  alt hvad jeg kan!!!

Anmeld

30. marts 2010

mortilfreja

MyBaby skriver:

Ja, det er jo altid det store spørgsmål - hvornår burde man kunne teste positiv?! Du må forsøge igen om et par dage!

Jeg håber i hvert fald for jer, at den er der denne gang!  alt hvad jeg kan!!!

Tak

Anmeld

30. marts 2010

Fyn

Hej - Jeg oplevede det selv. Vi havde også kæmpet længe for at blive gravide....

Om torsdagen kom der svage tegn på mens. Lidt blod og sådan - men så skete der ikke mere. Over de næste dage brugte jeg 8 (!!!?) stk. g-test og de fleste af dem viste meget, meget svage tegn på jeg var gravid... En enkelt viste endda ingenting.

Jeg kan faktisk ikke huske hvornår jeg virkelig troede på det at nu var det nu. Vel egentlig først da jeg kom til lægen og da var jeg i uge 6.

Håber det bedst for jer.

Mange hilsner fra C. (nu i uge 34 med en meget aktiv baby i maven)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.