hvad skal i lave i påskeferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

oo

udover at Søren skal rette omkring 60 rapporter og 26 studieretningsprojektopgaver (og jeg skal forholde mig nogenlunde stille imens), så kommer en af hans gamle studiekammerater med sin hustru til frokost på torsdag. om lørdagen kommer begge mine søstre + mænd + Carla og bliver til mandag. om lørdagen laver vi kæmpe påskefrokost og om søndagen skal Carla på æggejagt i haven det blir sjovt!!

og så er der jo NF scanningen den 7. april, så håber vi det er en rask baby i dét æg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Halbschön

Frederic's moar skriver:

I kære børn?

Skal selv derud mens frederic er i dp efter termotøj, fredericia er støvsugt for hans str...

Yep, det skal vi nemlig De har nemlig den jeg har kigget lidt på på nettet på tilbud (det var mange på'er)

Og synes egentlig altid man kan finde noget godt i Kære Børn

Anmeld

30. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Renée88 skriver:

Yep, det skal vi nemlig De har nemlig den jeg har kigget lidt på på nettet på tilbud (det var mange på'er)

Og synes egentlig altid man kan finde noget godt i Kære Børn

Måske vi render ind i hinanden...

Vi købte alt vores til frederic derude, er tit forbi og kan finde på at holde pause der.

Var der ude igår efter tth regntøj og ville efter termotøjet i morgen.

Anmeld

30. marts 2010

Ranarupta

Vi skal holde min fødselsdag på torsdag og på søndag - første gang for familien og anden gang for mine veninder.

Derudover var vi inviteret til påskefrokost hos min morfar og hans kone, men vi aflyste, da min kæreste bliver nødt til at læse intensivt til eksamen. Det passer mig dog fint, da jeg ikke er vild med min morfar og jeg næsten ingen energi har pga. graviditet.
Og ligeså er vi inviteret til den årlige påskefrokost i kærestens familie (det går på skift), og selvom hans familie er superskøn, så er den også aflyst grundet læsning.

Så den står ellers på afslapning og indretning af børneværelse, hvis jeg selv orker...

God påske!! 

Anmeld

30. marts 2010

Halbschön

Frederic's moar skriver:

Måske vi render ind i hinanden...

Vi købte alt vores til frederic derude, er tit forbi og kan finde på at holde pause der.

Var der ude igår efter tth regntøj og ville efter termotøjet i morgen.

Det kan sagtens være, vi skal dog først derud om eftermiddagen

Vi har købt barnevogn der, samt nogle småting... Vi har nemlig været så heldige at vi har fået mere eller mindre ALT!!

Anmeld

30. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Renée88 skriver:

Det kan sagtens være, vi skal dog først derud om eftermiddagen

Vi har købt barnevogn der, samt nogle småting... Vi har nemlig været så heldige at vi har fået mere eller mindre ALT!!

vi kan jo evt snakke sammen i morgen... Kunne være sjovt lige at ses....

Anmeld

30. marts 2010

Lady Marion <3

Znuzke skriver:

Vi har en dreng der skal til fodbold hele påsken, så vi skal skam bare sidde herhjemme så vi er klar til at køre for ham på hans mindste befaling...

Ups - nej, vi skal selvfølgelig slappe af og hygge os - og lege chauffører....

Hi hi hi  Du glemmer du skal i byen m mig jo

Anmeld

30. marts 2010

ekzunz

Muffi . skriver:

Hi hi hi  Du glemmer du skal i byen m mig jo

Åhhh - det er jo også rigtigt

Fredag skal jeg i byen med to skønne tøser (og mit helt nye forkølelsessår - bare for at være lidt mere lækker)

Og jeg skal faktisk også besøge min søster......jeg har fået brugt nogle penge, så humøret er lidt bedre nu....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.