hvad skal i lave i påskeferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. marts 2010

nannanadja

vi skal lave en påskejagt hvor alle ungerne skal på jagt i min kusines have efter små æg, og lave en masse andet påskehalløj.

så har vi fået ny bil, så den skal ud og prøvekøres til jensens bøfhus

så er der min gamle mormor som blir 65, hun skal også fejres med en påskefrokost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Pia.

SLAPPE AF.... - Dog en enkelt påskefrokost med familien på torsdag, men ellers ingen ting .... Er ved at få lagt nye fliser i  haven og bygget højbede, så hvis vejret tillader det skal jeg i haven...

Knus og God påske...

Anmeld

30. marts 2010

Halbschön

Slappe af og nyde at manden er hjemme ved os

Imorgen skal vi ud og kigge på klapvogn til bassen, når manden får fri fra arbejde...

Og torsdag skal vi til påskefrokost - blir godt at komme lidt ud

Anmeld

30. marts 2010

4xGreve

På torsdag skal vi have kæreste aften og søndag påskefrokost og ellers står den bare på afslepning og hygge herhjemme!!!

Anmeld

30. marts 2010

MariaJ

Slappe af og vente på baby. Jeg er lige gået på barsel og trænger bare til at få hvilet lidt ud og ikke skulle alt for meget. Jeg bor midlertidigt i Trondheim hvor baby skal komme til verden, mens manden er hjemme på Svalbard igen for at gå på arbejde og passe hunden, så jeg lever i sådan en lille ferieboble uden så mange ting at tage mig til. De fleste af vores venner her i byen er bortrejst over helligdagene, så jeg regner med at skulle shoppe lidt ting til baby og tøj til mig, gå i biografen og i svømmehallen, på cafe og i øvrigt bare hænge en masse på baby.dk.

Maria 37+0

Anmeld

30. marts 2010

Lady Marion <3

Fredag aften ud og spise i byen og en tur på cafe med 2 dejlige tøser   Mandag skal vi holde 1 års fødselsdag for lille manden   Har bestilt en flot teletubbies kage til ham , glæder mig til at se den .

Anmeld

30. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Renée88 skriver:

Slappe af og nyde at manden er hjemme ved os

Imorgen skal vi ud og kigge på klapvogn til bassen, når manden får fri fra arbejde...

Og torsdag skal vi til påskefrokost - blir godt at komme lidt ud

I kære børn?

Skal selv derud mens frederic er i dp efter termotøj, fredericia er støvsugt for hans str...

Anmeld

30. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Hygge hygge hygge og så lige lidt mere hygge...

Har været nede at købe fingermaling, så her skal der laves billeder og sikkert det også bliver til lidt krigs maling i ansigtet...

Vi skal helt klart ud at lege ved stranden, ture i skov osv. Farmand skal vist nok lave rust i vores nr 2 bil...

Anmeld

30. marts 2010

LotteN

Vi drager til fyn til fødselsdag torsdag. fredag tager kæresten og jeg til københavn og Lærke tager med mormor og bedstefar i sommerhus... !!!

Anmeld

30. marts 2010

ekzunz

Vi har en dreng der skal til fodbold hele påsken, så vi skal skam bare sidde herhjemme så vi er klar til at køre for ham på hans mindste befaling...

Ups - nej, vi skal selvfølgelig slappe af og hygge os - og lege chauffører....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.