Anonym skriver:
Jeg tror det er meget normalt at have det sådan. Før vi fik barn kunne vi sagtens have sex 2-3 gange om dagen men efter er det langt fra det samme. Vi begge elsker sex men vi er sgu os bare trætte og det er jo normalt. Som en anden skriver det med at snakke med en prof jamen hvis det er meget slemt så ville jeg klart snakke med en prof. ja klart det er mærkeligt at sidde og snakke om noget så privat med en fremmed men hvis det kan hjælpe ens sex liv (som os er en del af jeres forhold) Jamen er det så ikke det vær.
Jeg tror på at sex er en vigtig del af ens forhold så jeg ville gøre alt for at få det op og køre igen også hvis det ville være at snakke med en prof.
Håber du snart får lysten tilbage.
Kære ven da...
Prøv nu at læs den bog, jeg tror du vil finde meget glæde i den;-)
Efter man har født, så er ens hverdag bare ikke mere den samme. Det betyder ikke nødvendigvis, at du har mistet din lyst men måske bare at i har fundet en mere naturlig livsstil. For hvad er normalt ? Et hvad der er rigtigt for dig, er måske ikke hvad der er rigtigt for mig- you see? Mænd har ofte et langt større behov, tror vi - men det er måske ikke sådan det forholder sig. ;-) Hvis han presser dig, så sig til ham at du pt. ikke har lyst om i ikke bare kan nusse. Aftal med ham, at det er helt ok at "klare det selv" selvom det naturligvis ikke skal være sådan hverdag. ;-)
Men afsted på biblioteket ;-) også så du ikke sidder og fylder dig selv med skyld
Knuuus
Anmeld