Mindre lyst til sex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Anonym trådstarter

Tak for bogtipset. Den vil jeg finde!!! Er en der elsker bøger og især om sådan noget selv-terapi. hi hi.

Og til Tanja: Ja altså det skøre er jo at når vi har haft sex så bliver jeg helt nyforelsket igen så egentlig synes jeg jo det er skide dejligt. Også mens det står på men det der med at gå i gang.... Det gider jeg ikke altid....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

XXSS

Anonym skriver:

Tak for bogtipset. Den vil jeg finde!!! Er en der elsker bøger og især om sådan noget selv-terapi. hi hi.

Og til Tanja: Ja altså det skøre er jo at når vi har haft sex så bliver jeg helt nyforelsket igen så egentlig synes jeg jo det er skide dejligt. Også mens det står på men det der med at gå i gang.... Det gider jeg ikke altid....

Det er også der jeg halter.. tager bestemt ikke initiativet til det længere... Men når først det er så bliver jeg da også hamrende forelsket igen - så jeg burde nok bare tage mig sammen noget oftere, men trætheden trænger sig på og lysten til bare at ligge under dynen og sove trækker nogle gange lidt mere end at være så forfærdelig aktiv .. vi må tage kamphatten på og tage magten op igen!

Tanja og rigtig god påske

Anmeld

31. marts 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Det er også der jeg halter.. tager bestemt ikke initiativet til det længere... Men når først det er så bliver jeg da også hamrende forelsket igen - så jeg burde nok bare tage mig sammen noget oftere, men trætheden trænger sig på og lysten til bare at ligge under dynen og sove trækker nogle gange lidt mere end at være så forfærdelig aktiv .. vi må tage kamphatten på og tage magten op igen!

Tanja og rigtig god påske

Ja vi må prøve om vi kan være lidt mere tilgængelige for det gør jo godt i hverdagen, men ja så er man træt eller man vil hellere lige i bad osv osv.... Men ja det er jo dejligt når det står på og det er skønt bagefter... God påske til dig også

Anmeld

31. marts 2010

MariaJ

Vi fik nogle gratis-blade om børn, forældre, fødsel osv hos jordmoderen sidste gang vi var der, og i den del der var til far var der en artikel om hvordan kvinders lyst til sex tit ændrede sig efter fødslen. Faktisk stod der at det kunne tage 1-2 år før man kunne forvente at få sit gamle sex-liv tilbage. Vi er ikke kommet dertil endnu, så har ingen personlige erfaringer at byde ind med, men måtte dog forsikre manden om at sådan troede jeg ikke nødvendigvis det ville være for alle.

Maria

Anmeld

31. marts 2010

Anonym

Jeg tror det er meget normalt at have det sådan. Før vi fik barn kunne vi sagtens have sex 2-3 gange om dagen men efter er det langt fra det samme. Vi begge elsker sex men vi er sgu os bare trætte og det er jo normalt. Som en anden skriver det med at snakke med en prof jamen hvis det er meget slemt så ville jeg klart snakke med en prof. ja klart det er mærkeligt at sidde og snakke om noget så privat med en fremmed men hvis det kan hjælpe ens sex liv (som os er en del af jeres forhold) Jamen er det så ikke det vær. 

Jeg tror på at sex er en vigtig del af ens forhold så jeg ville gøre alt for at få det op og køre igen også hvis det ville være at snakke med en prof. 

Håber du snart får lysten tilbage.

Anmeld

31. marts 2010

Fines mor

Anonym skriver:

Jeg tror det er meget normalt at have det sådan. Før vi fik barn kunne vi sagtens have sex 2-3 gange om dagen men efter er det langt fra det samme. Vi begge elsker sex men vi er sgu os bare trætte og det er jo normalt. Som en anden skriver det med at snakke med en prof jamen hvis det er meget slemt så ville jeg klart snakke med en prof. ja klart det er mærkeligt at sidde og snakke om noget så privat med en fremmed men hvis det kan hjælpe ens sex liv (som os er en del af jeres forhold) Jamen er det så ikke det vær. 

Jeg tror på at sex er en vigtig del af ens forhold så jeg ville gøre alt for at få det op og køre igen også hvis det ville være at snakke med en prof. 

Håber du snart får lysten tilbage.

Kære ven da...

Prøv nu at læs den bog, jeg tror du vil finde meget glæde i den;-)

Efter man har født, så er ens hverdag bare ikke mere den samme. Det betyder ikke nødvendigvis, at du har mistet din lyst men måske bare at i har fundet en mere naturlig livsstil. For hvad er normalt ? Et hvad der er rigtigt for dig, er måske ikke hvad der er rigtigt for mig- you see? Mænd har ofte et langt større behov, tror vi - men det er måske ikke sådan det forholder sig. ;-) Hvis han presser dig, så sig til ham at du pt. ikke har lyst om i ikke  bare kan nusse. Aftal med ham, at det er helt ok at "klare det selv" selvom det naturligvis ikke skal være sådan hverdag. ;-)

Men afsted på biblioteket ;-) også så du ikke sidder og fylder dig selv med skyld

Knuuus

Anmeld

1. april 2010

Anonym trådstarter

Fines mor skriver:

Kære ven da...

Prøv nu at læs den bog, jeg tror du vil finde meget glæde i den;-)

Efter man har født, så er ens hverdag bare ikke mere den samme. Det betyder ikke nødvendigvis, at du har mistet din lyst men måske bare at i har fundet en mere naturlig livsstil. For hvad er normalt ? Et hvad der er rigtigt for dig, er måske ikke hvad der er rigtigt for mig- you see? Mænd har ofte et langt større behov, tror vi - men det er måske ikke sådan det forholder sig. ;-) Hvis han presser dig, så sig til ham at du pt. ikke har lyst om i ikke  bare kan nusse. Aftal med ham, at det er helt ok at "klare det selv" selvom det naturligvis ikke skal være sådan hverdag. ;-)

Men afsted på biblioteket ;-) også så du ikke sidder og fylder dig selv med skyld

Knuuus

Han presser mig heldigvis ikke. Jeg får selvfølgelig altid lov til at sige fra og så stopper han. Jeg har bare så dårlig samvittighed over at sige nej så tit. Han vil mig rigtig gerne og synes jeg er dejlig og jeg er bare ked af hvis jeg sender ham det signal at jeg ikke gider ham, for jeg elsker ham jo og det har jeg også sagt til ham. Det indlæg du svarede på før var ikke et jeg havde skrevet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.