Anonym skriver:
Ja jeg skriver lige fordi jeg efter jeg har født har fået mindre lyst til sex. Der går 2-3 uger imellem vi har sex og det synes jeg er lang tid. Kæresten nusser mig meget og viser mig han har lyst men oftest har jeg bare lyst til at han går væk fordi jeg kan mærke han gerne vil have sex med mig og jeg har overhovedet ikke lyst til det..... Er der andre herinde der har det på samme måde? Hvad gør I for at finde lysten frem? I kan svare ano.
Du er absolut ikke den eneste med den følelse. Tror der er rigtig mange kvinder der efter en fødsel kan synes at miste lysten til sin partner, og jeg tror også det er ganske normalt at man har det sådan. Man har jo lige ligget og presset en baby ud og nu ammer man, så det er jo ikke ligefrem fordi man føler sig ultra lækker og sexet 
Baby optager dine bryster, som før var en af de sexuelle ting ved dig, nu er de bare en fodermaskine.
Nu ved jeg ikke hvornår du har født, men for mit vedkommende har jeg stadig ikke fået sexlysten tilbage, og min søn er 4 mdr. Vi har dog været sammen et par gange, men der skal også rigtig meget til fra min mands side, for at jeg får lyst.
Men jeg er da helt sikker på at det nok skal komme igen, du må bare sørge for at fortælle din kæreste hvordan du har det med det lige nu, de fleste mænd forstår så udemærket!
Du er absolut ikke alene 
Anmeld