Fortælle sin arbejdsgiver om graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

blomst84

Frederic's moar skriver:

Her fik de det at vide samme tid som familien.

Vi er kanon sammentømret lille arbejdsplads med 10 fast ansatte, vi ses både privat og til kommensammen tam tam. Her bliver der taget hånd om hver enkel, vi hjælper - tager pis - finder råd osv i hinanden. Når det lige er lidt stille, er der gerne en der lige tager lidt kage med retur og så sidder vi lige og hygger lidt. Andre dage ser vi næsten ikke hinanden.

Kører for Dansk Autohjælp som redder og var firma'ets første pige, så der var glade dage - sjov og ballade da det blev fortalt...

Ej en dejlig historie  altid rart med søde og hyggelige kollegaer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

blomst84 skriver:

Ej en dejlig historie  altid rart med søde og hyggelige kollegaer

tak..

Havde heller ingen fridage under graviditet, for alle undersøgelser (jm - scaninger osv) blev gjort i arbejds tiden. Fik blot ture i kolding, så jeg kunne stille lastbilen deroppe og fortsætte på turen bagefter....

Havde lovet min jm at gå af de 4 uger før termin, men 4 dage før de 4 uger faldt hammeren hos egen læge. Hun sagde at hun også havde fået det brev fra arbjedsplads risiko vurdering (blev lavet først i graviditet) og spurgte om jeg passed til i arbejdstøj - med skruetrækkere - handsker osv hængene ud af lommerne... Hm nej... Hvis jeg går hen og kigger ud af vinduet, holder der så en gul lastbil derude? hm ja... Jamen så kører du den ud på stationen og holder barsel fra nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.