Fortælle sin arbejdsgiver om graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

blomst84

... Ja overskriften siger vidst det hele  hvornår skal man senest fortælle sin arbejdsgiver at man er gravid?

Håber på nogen svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

louise8723

mener det er 3 mdr før du skal på barsel?

ellers gå på borger.dk og kig under barsel

Anmeld

29. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så vidt jeg ved, så ska man fortælle det senest i uge 20

Anmeld

29. marts 2010

blomst84

1000 tak for svar  må lige tjekke borger.dk

Anmeld

29. marts 2010

Chalala85

3 mrd inden termin. Men jeg vil sige det er en fordel at fortælle det efter de 3 første mrd mht til jordmoderbesøg osv

Anmeld

29. marts 2010

blomst84

Chalala85 skriver:

3 mrd inden termin. Men jeg vil sige det er en fordel at fortælle det efter de 3 første mrd mht til jordmoderbesøg osv

Ja lige præcis  så begynder det også at være svært rent fysisk at kunne skjule det  men ja efter nf er det nok en go ide at sige det.

Anmeld

29. marts 2010

Laulund87

tre måneder før termin senest

Anmeld

29. marts 2010

SHERO

Jeg fortalte det ret tidligt, for ville ikke risikere han hørte det andre steder fra og opfandt en grund til at fyre mig :-D Men som de andre siger 3 måneder før termin.. :-)

Anmeld

29. marts 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Ja lige præcis  så begynder det også at være svært rent fysisk at kunne skjule det  men ja efter nf er det nok en go ide at sige det.

Det ville jeg i gøre hehe

Anmeld

29. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Her fik de det at vide samme tid som familien.

Vi er kanon sammentømret lille arbejdsplads med 10 fast ansatte, vi ses både privat og til kommensammen tam tam. Her bliver der taget hånd om hver enkel, vi hjælper - tager pis - finder råd osv i hinanden. Når det lige er lidt stille, er der gerne en der lige tager lidt kage med retur og så sidder vi lige og hygger lidt. Andre dage ser vi næsten ikke hinanden.

Kører for Dansk Autohjælp som redder og var firma'ets første pige, så der var glade dage - sjov og ballade da det blev fortalt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.