Zafir skriver:
Jeg har det rigtig fint med at skrabe de tøse-veninder, der er sådan nogen mor-tings-sladre-sludre-typer herind 
jeg syntes faktisk det er super hyggeligt. Også at min søde moster hænger ud herinde. Det var også mit forslag og hun er jo rigtig glad for at have lært jer alle at kende også
Så med mig er det HELT fint...
Jeg har ikke rigtig nogen hemmeligheder for dem, jeg selv har inviteret. Mht min blog, så har jeg en blog, som 'alm' venner og familie har adgang til og en til de mere sleasy detaljer, som kun 'udvalgte' veninder osv har adgang til, fordi det ikke liiiiige er det farmor skal læse vel? hehe 
Nu har du jo også en super skøn moster
hehe
Man kan vel også bare nøjes med at invitere dem man stoler på! Men synes et eller andet sted også det er synd, at folk ikke skal opleve hvor skøn en side vi har os her!!
Og så alligevel synes jeg bare tit at jeg laver indlæg der ikke skal videre i mit lille lokalsamfund (hvilket det 100% sikkert gør, hvis jeg inviterer veninder herind!).
Men så kan jeg selvfølgelig bare holde det tæt på kroppen, eller lave anonyme indlæg 
Knus 
Anmeld