Venner som brugere herinde!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

942 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Mutti2

Halløjsa

Jeg kom lige til at tænke på, hvordan har i det med at her er andre brugere i kender personligt??

Jeg har en enkelt nær veninde herinde, og det irriterer mig slet ikke. Hun er ufattelig sød, og over for hende har jeg ingen hemmeligheder.

Men jeg vil da godt være den første til at indrømme at jeg ikke har skrevet på facebook om siden, eller har fortalt andre veninder om det her sted!!

Jeg vil vildt gerne, og har da også flere gange været sekunder fra det. Men jeg er bare så lykkelig for at have et sted at komme, hvor jeg kan sige alt uden at blive set ned på eller dømt!!

Jeg nyder at have et sted, hvor jeg kan fortælle hvor elendigt jeg har det, uden at der skal være snak i krogene. I det hele taget, nyder jeg at have baby.dk for mig selv!!

Men er alligevel så glad for at være her, at jeg egentligt gerne vil dele det med andre!!

Så vil lige høre hvordan i har det med at have familie og venner herinde!??

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Muffinmus

mjø, tænker ikke over det. Skriver jo ikke ting de ikke må vide om mig personligt og gør jeg det kan det gøres ano, så jeg tænker ikke rigtigt over at andre kan dømme mig....eller også er jeg slet og ret ligeglad.

Anmeld

29. marts 2010

Honningblomst

Jeg har en dejlig veninde herinde og det er så hyggeligt.

Ville ikke synes det var rart at have familie eller andre fra mit liv herinde.

Anmeld

29. marts 2010

TbCp

Jeg har en enkelt veninde herinde, det har jeg det fint med

Jeg har selv fortalt hende om siden.

Ville nok ikke synes det var fedt hvis jeg havde noget af min svigerfamilie herinde, der er ting de bare ikke behøver at vide

Men veninder gør det mig ingenting med.

Anmeld

29. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har det rigtig fint med at skrabe de tøse-veninder, der er sådan nogen mor-tings-sladre-sludre-typer herind

jeg syntes faktisk det er super hyggeligt. Også at min søde moster hænger ud herinde. Det var også mit forslag og hun er jo rigtig glad for at have lært jer alle at kende også Så med mig er det HELT fint...

Jeg har ikke rigtig nogen hemmeligheder for dem, jeg selv har inviteret. Mht min blog, så har jeg en blog, som 'alm' venner og familie har adgang til og en til de mere sleasy detaljer, som kun 'udvalgte' veninder osv har adgang til, fordi det ikke liiiiige er det farmor skal læse vel? hehe

Anmeld

29. marts 2010

Low

Det genere mig ikke. Jeg kender også en her inde irl og det har jeg intet imod overhoved. Hvis der er noget jeg IKKE vil dele med nogle så lægger jeg det ikke ud på nettet uanset om det er ano.

Anmeld

29. marts 2010

LinLin

Jeg kendet ikke een eneste herindefra personligt og det har jeg det faktisk rigtigt godt med! Det gør, at jeg kan skrive,, lige hvad jeg vil, uden at skulle tænke alt for meget over det

Anmeld

29. marts 2010

Lone Jakobsen

jeg nyder at lære folk herinde fra at kende....men nej jeg invitere ikke hverken familie eller mødrene fra børnehaven med herind.

Anmeld

29. marts 2010

Louise mortil4

Mor til David skriver:

Jeg kendet ikke een eneste herindefra personligt og det har jeg det faktisk rigtigt godt med! Det gør, at jeg kan skrive,, lige hvad jeg vil, uden at skulle tænke alt for meget over det

haps lige mine ord

Anmeld

29. marts 2010

frk Jensen

Jeg kender et par stykker herinde personligt..

MyNord er min lillebrors moster...
mor_sabina har jeg lært at kende gennem baby.dk...
LotteGabriella har jeg også lært at kende gennem baby.dk
CarinaSD har jeg også lært at kende herinde igennem (dog ikke så godt endnu, men vi tager revance imorgen formiddag sammen med mynord )
KarinaElisabeth er min veninde som jeg har kendt i snart et år..

Jeg har ikke noget problem med at skrive herinde hvad min holdning til ting er..
Hvis der er noget jeg ikke syns de skal vide, så kan man jo oprette et ano indlæg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.