WiitrioeN skriver:
Ja så har jeg lige brug for en lille opdate på hvad i andre gør da jeg selv står i en situation hver aften som jeg syntes nogen gange er ved at gøre mig lidt skør
Hver eneste aften tager vi en kamp mad Daniella for at få hende til at sove, hun sparker, skriger, slår, kaster med sine ting i sengen osv. og dette syntes jeg bare ikke kan passe at vi stadig avae så mange kampe med søvn når hun er ved at være så gammel (hun vågner også stadig om natten) min spørgsmål er så:
Hvor længe sover jeres børn til middag og havd tid kommer de hen og sove?
Hvad tid putter i om aften?
Hvad tid går i selv i seng?
Får jeres børn noget at sove på? - Hvia ja - hvad??
På forhånd tak - TrioeN
Ej hvor træls. Måske det med junior sengen er en god ide at prøve, findes jo mange forskellige hvor der også er en lille kant på så hun ikkekan falde ud. Men behold tremmesengen hvis nu det ikke funger.
Ved Emil gør vi de samme ting hver dag.
Når vi har fået aftensmad tuller han lidt rundt og leger, så ordner jeg hans seng, han får en ren ble og nattøj på, børstet sine tænder, får en mega krammer og så puttet godt under dynen med hans bamse i armene. Og sådan er det hver dag.
Han kommer i seng 18:30 som regl og han skal så op igen kl 6 for at kome i vuggestue, hvis vi ikke vækker ham sover han til ca 7.
Til middag får han lov at sove det han vil, er som regl 1½ time han sover, men hvis han en dag tager en skraber på 3 timer skal han have lov til det.
Jeg går selv i seng senest kl 22 som regl, nogle dage er det allerede kl 21 fordi jeg er helt smadret efter en lang dag.
Emil får bare en tår vand lige inden han kommer ned i sengen hvis han vil have det, og så har han selvfølgelig sin sut.