WiitrioeN skriver:
Ja så har jeg lige brug for en lille opdate på hvad i andre gør da jeg selv står i en situation hver aften som jeg syntes nogen gange er ved at gøre mig lidt skør
Hver eneste aften tager vi en kamp mad Daniella for at få hende til at sove, hun sparker, skriger, slår, kaster med sine ting i sengen osv. og dette syntes jeg bare ikke kan passe at vi stadig avae så mange kampe med søvn når hun er ved at være så gammel (hun vågner også stadig om natten) min spørgsmål er så:
Hvor længe sover jeres børn til middag og havd tid kommer de hen og sove?
Hvad tid putter i om aften?
Hvad tid går i selv i seng?
Får jeres børn noget at sove på? - Hvia ja - hvad??
På forhånd tak - TrioeN
Halløjsa 
Det lyder da også som en voldsom kamp i har hver aften
Milla-Victoria blev 2 år i januar!!
Hun sover som regel 2 timer til middag (har en aftale med dagplejen om at hun vækker hende)! Hun bliver lagt ind ved 12 tiden og vækket kl. 14!!
Herhjemme i weekenden sover hun sommetider 3 timer!! I weekenden falder hun sommetider først i søvn ved en 2 - 3 tiden.
Om aftenen bliver hun puttet kl. 20. Dog får hun lov til at være længe opp hver fredag og ofte også om lørdagen (afhængig af hvor træt hun er).
Jeg går selv først i seng omkring midnat!
Hun får ingen ting at sove på, men har en lille natlampe tændt inde på værelset, og så får hun lov at læse i en bog. Hun falder jo i søvn når hun bliver træt 
Det med at hun vågner om natten, det gjorde Milla-Victoria også voldsomt meget for få mdr siden!! Og det var mindst 6 - 7 gange om natten!!
Men det forsvandt da hun pludseligt smed sutten. Så vågner hun jo ikke op om natten for at lede efter sutten!! Nu vågner hun sjældent, og hvis hun gør er det kun 1 gang om natten, og så kommer hun ind til mig og putter sig op til mig, hvilket jeg synes er helt iorden 
Jeg ved ikke ligefrem hvor meget mit svar er til hjælp!! Men du må endeligt bare spørge hvis der er noget!? 
Har du snakket med sundhedsplejersken om det??
Held og lykke med det hele
Knus Pernille