storebror gave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.939 visninger
21 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Anne85

Hej piger

Min dejlige søn skal være storebror til sommer... her er han ca. 2 år og 10 mdr.
Jeg vil gerne købe en fin storebror gave til ham... men aner ikke hvad det skal være Nogle ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

LinLin

Uh jeg ved det heller ikke endnu (har også først termin til sept så der er god tid endnu!) - min vil være 4/knapt 4 afhængig af hvornår den har tænkt sig at komme ud! Men har da allerede fundet en "Jeg er blevet storebror"- bluse til ham Ellers vil jeg vente og se hvad der hitter til den tid! (han kan jo ikke lege med Thomas tog resten af sit liv (selvom dillen har varet i snart 2 år!!!)

Anmeld

29. marts 2010

Tullebobs

Anne85 skriver:

Hej piger

Min dejlige søn skal være storebror til sommer... her er han ca. 2 år og 10 mdr.
Jeg vil gerne købe en fin storebror gave til ham... men aner ikke hvad det skal være Nogle ideer??

Hejsa

Her får storebror en cykel (det kunne jo også være en løbecykel), så kan han cykle ved siden af barnevognen, når vi går ture. Og så får computerspil, så der er lidt tidsfordriv, når nu mor skal amme

Kh Trine

Anmeld

29. marts 2010

Anne85

Mor til David skriver:

Uh jeg ved det heller ikke endnu (har også først termin til sept så der er god tid endnu!) - min vil være 4/knapt 4 afhængig af hvornår den har tænkt sig at komme ud! Men har da allerede fundet en "Jeg er blevet storebror"- bluse til ham Ellers vil jeg vente og se hvad der hitter til den tid! (han kan jo ikke lege med Thomas tog resten af sit liv (selvom dillen har varet i snart 2 år!!!)

Åh de er også søde de bluser... sårn en købte vi til Kristian lige da jeg havde testet positiv... og det var den måde vi fortalte familien at vi ventede os igen (Gud hvor gik der lang tid inden de læste hvad der stod på hans bluse )

Toget Thomas ejer vi faktisk ikke noget af men han har et par dvd film med ham og ELSKER ham så måske det kunne være et hit som gave

Anmeld

29. marts 2010

Anne85

Tullebobs skriver:

Hejsa

Her får storebror en cykel (det kunne jo også være en løbecykel), så kan han cykle ved siden af barnevognen, når vi går ture. Og så får computerspil, så der er lidt tidsfordriv, når nu mor skal amme

Kh Trine

Det havde jeg også tænkt på... men ved ikke om det er nødvendigt at skifte den lille løbecykel ud inden han skal gå over til rigtig cykel (se evt min anden tråd om løbecykel contra alm cykel )

Kan se din dejlige dreng lige er 2 år ældre end min... for computerspil er han ikke lige til endnu. Men tænkte nemlig at gaven (gaverne) også meget gerne måtte være nogen der kunne underholde lidt imens jeg sad og ammede

Anmeld

29. marts 2010

Sommerfuglelarven

- Brio eller Kids wood togbane med tilbehør.

- Flexitraxx bane og biler.

- En traktor som han selv kan køre på.

- En af de cykler som man kan spænde på barnevognen, når I er ude og gå tur.

- En tegnetavle (fra Ikea f.eks.).

- Et legehus, eller et telt i tilfælde af at I bor i lejlighed, og så en masse bolde til det.

Anmeld

29. marts 2010

Malthesmoar

Anne85 skriver:

Hej piger

STOREBROR SKAMMEL

i lyseblå fnis

Mvh Susanne

www.personligebamser.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2010

Anne85

Hiver lige denne her op igen for jeg aner ikke hvad jeg skal købe... gider ikke bare købe for at købe... men lige nu mangler han jo ikke som sådan noget.
Hmmm.... hvad leger jeres 3-årige drenge med?

Anmeld

19. april 2010

Pige2009

Med fare for rigtig at få på puklen, så spørger jeg lige, hvorfor han egentlig skal have en fin gave for at blive storebror? Det virker som en en slags kompensation. Det har jeg ikke rigtig forstået... Kan se der er mange, der giver store gaver, når der er familieforøgelse.

K.h. Linda

Anmeld

19. april 2010

Honningblomst

Ja, det er så vigtigt at huske de store..mere vigtigt end baby og det er jo en stor ting at blive storebror...er han til dukker? så kunne du købe ham en lille dukke og evt en lift (og dukkevogn) til, så kan han skifte og amme sammen med mor og den lille nye..

Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.