baby alarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

Halbschön

livpultz skriver:

kunne være man skulle have sådan en. synes heller ikke lige jeg vil betale 1000 eller mere. synes det alt for dyrt. så 400 er da overkommelig

Ja nemlig.. Tror endda kun vi gav 369 for vores... Og ja, den har ikke svigtet os...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Mathilde

livpultz skriver:

har lige kigget på en bosieboo på nettet. men det duer jo ikke at den svigter.

der er en anden der ikke snakkede så godt om padwico 938

Ja jeg så det godt. Jeg tror altid du vil kunne finde nogen der ikke synes godt om en babyalarm uanset hvilket mærke der er tale om... og andre vil synes rigtig godt om samme alarm...

Anmeld

29. marts 2010

mor-til-vanessa

Mathilde skriver:

Ja jeg så det godt. Jeg tror altid du vil kunne finde nogen der ikke synes godt om en babyalarm uanset hvilket mærke der er tale om... og andre vil synes rigtig godt om samme alarm...

ja det har du nok ret i

Anmeld

29. marts 2010

kiroo

jeg har også en avent og den er meget følsom, lyder nogen gange som en UFO ( som jeg tror en ufo lyder) men den virker fint svigter ikke. fik den i gave så prisen kender jeg ikke lige, ville nok selv have valgt en tråd løs der kan oplades.. men pyt. denne her kan også bruge batterier så måtte købe nogen genopladelige..

Anmeld

29. marts 2010

kiroo

jeg har også en avent og den er meget følsom, lyder nogen gange som en UFO ( som jeg tror en ufo lyder) men den virker fint svigter ikke. fik den i gave så prisen kender jeg ikke lige, ville nok selv have valgt en tråd løs der kan oplades.. men pyt. denne her kan også bruge batterier så måtte købe nogen genopladelige..

Anmeld

29. marts 2010

SAL

livpultz skriver:

skal anskaffe mig en babyalarm så ville egentlig hører jer andre hvilken i har og jeres erfaring med den. og hvad i har givet. har ingen ide om hvad de koster, da jeg har tænkt at jeg ikke havde behov for en 

Super Nova - koster vist lige omkring 1000 kr. men den er bare så god - svigter aldrig og er imun overfor lastbiler/anden støj...(dejligt når man bor lige i centrum)...

Anmeld

29. marts 2010

L.J.L

saxi skriver:

Vi har en super nova - og den er vi super glade for, den har aldrig svigtet..

Super Nova har vi også her. De skulle være de allerbedste på markedet, og har fået rigtig flotte anmeldelser diverse steder på nettet.

Vi er rigtig glade for vores

Anmeld

30. marts 2010

Barbamama

Vil lige sige du skal også undgå Graco babyalarm. Den koster 800kr. Den suser hele tiden så der er aldrig stille... Træls... En fra min mødregruppe har købt en i Ikea og den var bedre. Den larmede kun når barnet sagde noget.... Tror den koster 300kr. Har hørt meget godt om walkie-talkies som babyalarmer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.