baby alarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.970 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

mor-til-vanessa

skal anskaffe mig en babyalarm så ville egentlig hører jer andre hvilken i har og jeres erfaring med den. og hvad i har givet. har ingen ide om hvad de koster, da jeg har tænkt at jeg ikke havde behov for en 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Kala

livpultz skriver:

skal anskaffe mig en babyalarm så ville egentlig hører jer andre hvilken i har og jeres erfaring med den. og hvad i har givet. har ingen ide om hvad de koster, da jeg har tænkt at jeg ikke havde behov for en 

Jeg har en padwico 938. Den skal du IKKE købe. Det er noget elendigt lort :-)

Anmeld

29. marts 2010

mor-til-vanessa

Kala skriver:

Jeg har en padwico 938. Den skal du IKKE købe. Det er noget elendigt lort :-)

okay tak så går jeg langt uden om den

Anmeld

29. marts 2010

*A*

livpultz skriver:

Undskyld at jeg lige bryder ind her, men jeg bliver lige nødt  til at fortælle dig at det er en super lækker datter du har

Anmeld

29. marts 2010

mor-til-vanessa

*A* skriver:

Undskyld at jeg lige bryder ind her, men jeg bliver lige nødt  til at fortælle dig at det er en super lækker datter du har

det er da helt i orden og tusind tak. det er da super dejligt at høre

Anmeld

29. marts 2010

Mathilde

Vi købte en Bosieboo alarm med kamera i til 900kr og den kan jeg ikke anbefale. Benene faldt hurtigt af kameraet og der var meget støj fra alarmen. Den kunne også finde på pludselig af gå ud og i sidste uge oplevede jeg at den svigtede, da min datter græd 

Derfor købte vi en padwico 968 med kamera i Babysam sat ned til 999kr fra 1799kr! Indtil videre er vi super tilfredse. Flere fra min mødregruppe har en padwico 938 og er rigtig glade for den.

Anmeld

29. marts 2010

Halbschön

Vi har en helt enkelt en der kan købes i fx Bilka til omkring 400kr... Den er fra Philips Avent.. Og den fungerer ganske fint for os

Anmeld

29. marts 2010

saxa

Vi har en super nova - og den er vi super glade for, den har aldrig svigtet..

Anmeld

29. marts 2010

mor-til-vanessa

Mathilde skriver:

Vi købte en Bosieboo alarm med kamera i til 900kr og den kan jeg ikke anbefale. Benene faldt hurtigt af kameraet og der var meget støj fra alarmen. Den kunne også finde på pludselig af gå ud og i sidste uge oplevede jeg at den svigtede, da min datter græd 

Derfor købte vi en padwico 968 med kamera i Babysam sat ned til 999kr fra 1799kr! Indtil videre er vi super tilfredse. Flere fra min mødregruppe har en padwico 938 og er rigtig glade for den.

har lige kigget på en bosieboo på nettet. men det duer jo ikke at den svigter.

der er en anden der ikke snakkede så godt om padwico 938

Anmeld

29. marts 2010

mor-til-vanessa

Renée88 skriver:

Vi har en helt enkelt en der kan købes i fx Bilka til omkring 400kr... Den er fra Philips Avent.. Og den fungerer ganske fint for os

kunne være man skulle have sådan en. synes heller ikke lige jeg vil betale 1000 eller mere. synes det alt for dyrt. så 400 er da overkommelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.