Hvad har i i skabene til de små?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
20 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Vingummien

Og her tænkes ikke på frugt.

Hvad har i til at give dem hvis de bare lige skal have en lille hygge ting. Tænker på f.eks et alternativ til slik som også kan holde sig længere en frugt og grønt men samtidig sundt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

JustAnotherName

Små rosinpakker, figenstænger, gulerødder, agurk, kiks, riskager, ostehaps.

Det er ikke lutter SUNDE ting, men bare sådan til at give,
når sulten lige skal holdes hen, indtil der skal gang i gryderne...

Anmeld

29. marts 2010

Lone Jakobsen

her er det knækbrød, rosiner eller æbler og banan.

Anmeld

29. marts 2010

NinaNymannMadsen

kiks, akurk, små youguerter fra nestle fra 6 mdr (min datter er 9 mdr)

Anmeld

29. marts 2010

Louise mortil4

her hjemme bruger vi også skorper, de er også rigtigt gode når der er tænder på vej.

Anmeld

29. marts 2010

TbCp

Knækbrød, kryddere, havregryn, div. frugt, agurk, peberfrugt, gulerødder, figenstænger, rosiner,

Anmeld

29. marts 2010

Pia

Ostehaps, figenstænger, rosinr, svesker, marie kiks, kiks fra hipp, riskager, knækbrød, frugt, drikke yoghurt, frugtmos.

Prøver og varrier det så hun ikke blir træt af tingene.

Anmeld

29. marts 2010

saxa

Ostehaps, kiks, knækbrød, rosiner, figenstænger, tørrede tranebær (Som vores datter faktisk tror er slik), riskager, hjemmelavet frugtmos i fryseren og diverse slags frugt og meloner.

Anmeld

29. marts 2010

SAL

Jeg har forskellig frugt og grønt, tørrede abrikoser og riskiks...

MEN!!! Nu så jeg lige flere af jer nævner rosiner...Det har osse været i skabene hér, men jeg har så efterflg. hørt fra MANGE, at rosiner ikke er sunde for maverne- noget med noget svamp?? - Ihvertfald ikke før de er 1 år! Er det en skrøne eller hvad? For rosiner hitter her - og det er da synd at udelukke dem hvis der bare er tale om endnu en af de der skrøner... 

Anmeld

29. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

De må gerne få rosiner i små mængder, altså de små æsker ser jeg intet farligt i. Bare de ikke får dem hver dag.

Her er det tørred øko frugter fra den lokale grønthandler ( jordbær, anans osv) Hjemmelaved popcorn, figenstænger, chips (så han ikke får alt det sukker) Kiks i forskellige udgaver, cherios ringe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.