Low skriver:
Nogle gange føler jeg ikke at min mave er stor nok i forhold til den uge jeg er i. Især når jeg kigger på nogle af jer andres billeder. Men jeg ved godt at maver er forskellige. Der har på intet tidspunkt vist sig at drengen inde i min mave ikke vokser eller har det som han skal. Sidst jeg var ved min jodremoder der blev drengen sat til at veje 1200g og min livmoder var tilpas størrelse. Jeg mærker ham mange gange om dagen og det kan tydeligt ses ude på maven og mærkes meget hehe, det er nu meget hyggeligt at jeg kan mærke ham meget synes jeg. Men alligevel har jeg en eller anden idé om at maven ikke er stor nok. Men er det mig som bekymre mig for meget, synes i at min mave på disse billeder ligner en mave som er 28+4?
Billederne her er lige taget. 
Ditte, 28+4
Synes du har en flot mave!
Kender godt det der med at man synes man er for lille. Jeg venter tvillinger i uge 20 og hvis ikke man ved det kan man ikke se jeg er gravid.
Var til skanning i fredags og lægen beroligede mig med at mavens størrelse ikke hænger sammen med babyernes ve og vel derinde. Det er meget individuelt hvor meget man vokser. Jeg har to drenge i maven som følger kurven fuldstændig perfekt, så jeg er ikke bekymret mere.
Anmeld