Nogle gange føler jeg ikke at min mave er stor nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Kvindemin

tinpou skriver:

JA! Den er super flot og jeg synes den har en helt passende størrelse i forhold til hvor du er i graviditeten

Det hører altså bare til det at være gravid at man finder på alt muligt at bekymre sig om. Og de kloge siger at det fortsætter efter man er blevet forælder

Forsætter er ikke ordet, det bliver værre, faktis tit ulideligt
Garanteret derfor man tager det så nemt anden gang.
Kan se det snart er din tur, stort held og lykke.

Low : undskyld, kunne jo bare læse ordentligt efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Bavianis

Jeg har haft det på samme måde - var nervøs for at alt ikke var som det skulle være, da min mave bare er så lille. Men har også snakket med jordemoder om det og er blevet målt, og alt er helt normalt.

Jeg synes du har en flot mave!

Anmeld

28. marts 2010

Low

Chritinap skriver:

Det går nok

Anmeld

28. marts 2010

Low

Bavianis skriver:

Jeg har haft det på samme måde - var nervøs for at alt ikke var som det skulle være, da min mave bare er så lille. Men har også snakket med jordemoder om det og er blevet målt, og alt er helt normalt.

Jeg synes du har en flot mave!

Mange tak .

Det er rart at vide at jeg ikke er alene om den tanke

Anmeld

28. marts 2010

Faith

Low skriver:

Nogle gange føler jeg ikke at min mave er stor nok i forhold til den uge jeg er i. Især når jeg kigger på nogle af jer andres billeder. Men jeg ved godt at maver er forskellige. Der har på intet tidspunkt vist sig at drengen inde i min mave ikke vokser eller har det som han skal. Sidst jeg var ved min jodremoder der blev drengen sat til at veje 1200g og min livmoder var tilpas størrelse. Jeg mærker ham mange gange om dagen og det kan tydeligt ses ude på maven og mærkes meget hehe, det er nu meget hyggeligt at jeg kan mærke ham meget synes jeg. Men alligevel har jeg en eller anden idé om at maven ikke er stor nok. Men er det mig som bekymre mig for meget, synes i at min mave på disse billeder ligner en mave som er 28+4?

Billederne her er lige taget.

Ditte, 28+4

Synes du har en flot mave!

Kender godt det der med at man synes man er for lille. Jeg venter tvillinger i uge 20 og hvis ikke man ved det kan man ikke se jeg er gravid.

Var til skanning i fredags og lægen beroligede mig med at mavens størrelse ikke hænger sammen med babyernes ve og vel derinde. Det er meget individuelt hvor meget man vokser. Jeg har to drenge i maven som følger kurven fuldstændig perfekt, så jeg er ikke bekymret mere.

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

Chritinap skriver:

Tak skal du have:-)

Og ja, jeg kan levende forestille mig at bekymringerne kun bliver værre efter de små er kommet til verden. Jeg har en hest og den er så rigelig kilde til bekymringer, så det skal nok blive sjovt når der også kommer en baby:-)

Anmeld

28. marts 2010

Low

smillaluna skriver:

Synes du har en flot mave!

Kender godt det der med at man synes man er for lille. Jeg venter tvillinger i uge 20 og hvis ikke man ved det kan man ikke se jeg er gravid.

Var til skanning i fredags og lægen beroligede mig med at mavens størrelse ikke hænger sammen med babyernes ve og vel derinde. Det er meget individuelt hvor meget man vokser. Jeg har to drenge i maven som følger kurven fuldstændig perfekt, så jeg er ikke bekymret mere.

Mange tak skal du have . Hvor er det bare dejligt at vide at jeg ikke har det på samme måde

Er dine drenge så enæggede?

Anmeld

28. marts 2010

lillemunk

Den er da bare så fin den mave... syntes også den passer meget godt til din uge.
Flot er den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.