Nogle gange føler jeg ikke at min mave er stor nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Low

Nogle gange føler jeg ikke at min mave er stor nok i forhold til den uge jeg er i. Især når jeg kigger på nogle af jer andres billeder. Men jeg ved godt at maver er forskellige. Der har på intet tidspunkt vist sig at drengen inde i min mave ikke vokser eller har det som han skal. Sidst jeg var ved min jodremoder der blev drengen sat til at veje 1200g og min livmoder var tilpas størrelse. Jeg mærker ham mange gange om dagen og det kan tydeligt ses ude på maven og mærkes meget hehe, det er nu meget hyggeligt at jeg kan mærke ham meget synes jeg. Men alligevel har jeg en eller anden idé om at maven ikke er stor nok. Men er det mig som bekymre mig for meget, synes i at min mave på disse billeder ligner en mave som er 28+4?

Billederne her er lige taget.

Ditte, 28+4

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Kvindemin

Du har da bare en fin mave, så længe den vokser som den skal, så tænk ikke hvor meget Det bliver du glad for bagefter, meen - ligepludselig kan det også bare komme.
Venter du en dreng?

Knus

Anmeld

28. marts 2010

Jeamou

Jeg har selv gået og tænkt det samme om min egen mave, for min er ikke meget større (måske i virkeligheden lidt mindre) og jeg er 29+2. Jeg var ved jordemoder i torsdags og der blev hun skønnet til ca 1300 gr, og det er helt normalt.

Jeg tror ikke du skal være nervøs, snarere lettet over ikke at have en kæmpe mave at trampe rundt med - den kan tids nok blive meget stor...

Anmeld

28. marts 2010

Bayze

JA! Den er super flot og jeg synes den har en helt passende størrelse i forhold til hvor du er i graviditeten

Det hører altså bare til det at være gravid at man finder på alt muligt at bekymre sig om. Og de kloge siger at det fortsætter efter man er blevet forælder

Anmeld

28. marts 2010

Low

Chritinap skriver:

Du har da bare en fin mave, så længe den vokser som den skal, så tænk ikke hvor meget Det bliver du glad for bagefter, meen - ligepludselig kan det også bare komme.
Venter du en dreng?

Knus

Tak . Ja, jeg venter mig en dreng. På en måde ville jeg håbe den blev stor men på den anden side så ville det sikkert blive tungt

Anmeld

28. marts 2010

Low

Jeamou skriver:

Jeg har selv gået og tænkt det samme om min egen mave, for min er ikke meget større (måske i virkeligheden lidt mindre) og jeg er 29+2. Jeg var ved jordemoder i torsdags og der blev hun skønnet til ca 1300 gr, og det er helt normalt.

Jeg tror ikke du skal være nervøs, snarere lettet over ikke at have en kæmpe mave at trampe rundt med - den kan tids nok blive meget stor...

Så er jeg ikke den eneste der har det sådan

Anmeld

28. marts 2010

Low

tinpou skriver:

JA! Den er super flot og jeg synes den har en helt passende størrelse i forhold til hvor du er i graviditeten

Det hører altså bare til det at være gravid at man finder på alt muligt at bekymre sig om. Og de kloge siger at det fortsætter efter man er blevet forælder

Tak det beroligere mig . Jeg er også lidt "bange" for at jeg vil være meget nervøs for at der sker noget med den lille . Som du siger om de kloge, så tror jeg at de har ret i det hehe

Anmeld

28. marts 2010

LivasMor

Jeg synes du har en SMUK mave
Og efter min mening ser den rigtig ud.

Jeg selv så ud som dig da jeg havde termin Jeg følte mig jo næsten ikke gravid og misundede alle deres smukke store gravide maver, mens de misundede min lille fodbold
Jeg fødte smukke og raske Liva som på trods af min lille mave var 51 cm og vejede 3150g.

Jeg kunne passe mine cowboybukser indtil 1 uge før jeg fødte, hvor jeg var nødt til at knappe øverste knap op

Anmeld

28. marts 2010

Low

LivasMor skriver:

Jeg synes du har en SMUK mave
Og efter min mening ser den rigtig ud.

Jeg selv så ud som dig da jeg havde termin Jeg følte mig jo næsten ikke gravid og misundede alle deres smukke store gravide maver, mens de misundede min lille fodbold
Jeg fødte smukke og raske Liva som på trods af min lille mave var 51 cm og vejede 3150g.

Jeg kunne passe mine cowboybukser indtil 1 uge før jeg fødte, hvor jeg var nødt til at knappe øverste knap op

Tak skal du have .

Århh der kan man bare se og så var hun helt perfekt Det kan godt være at man bare skal glæde sig over at maven ikke er kæmpe endnu så

Anmeld

28. marts 2010

LivasMor

Low skriver:

Tak skal du have .

Århh der kan man bare se og så var hun helt perfekt Det kan godt være at man bare skal glæde sig over at maven ikke er kæmpe endnu så

hehe, hun var faktisk 53 og ikke 51 cm, det er bare fingrene der løber for stærkt på tastaturet
Og tak, hun er nemlig dejlig og velskabt

Jeg har indsat et billede i mit album, det er taget da samme dag Liva kom til verden.

Tror sagtes du kan glæde dig over din størrelse, det er også nemmere med en lille fin mave end med en kæmpe vil jeg tro...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.