sko, hår & kjoler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Milka

liam skriver:

hun er da  bare nuttet med det hår, hva skal du ha for kjolerne?

burde ikke købe mere til hende.. men... ej burde virklig ikke.. for hun kan sikkert ikke nå at blive stor nok til sommer hvor hun kunne ha dem på.. suk suk

det sq dyrt at få en pige med alle de fine ting man kan købe

forresten er den blomstrede kjole str. 68

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

LIZO

ja det er jo rigtig nok.. jeg ved ikke.. hehe...   kan du ikke skrive en pris for hva du ca gerne vil ha.. 

så kan vi måske finde en dag hvor vi kan ses

Anmeld

28. marts 2010

Milka

liam skriver:

ja det er jo rigtig nok.. jeg ved ikke.. hehe...   kan du ikke skrive en pris for hva du ca gerne vil ha.. 

så kan vi måske finde en dag hvor vi kan ses

50 kr?

Anmeld

28. marts 2010

LIZO

det kan vi godt aftale

Anmeld

28. marts 2010

Vingummien

Milka skriver:

nu hvor vi snakker så meget om sko herinde for tiden, så se lige de her futter jeg fandt i netto til 49 kr. de er læder og er rigtig søde, synes jeg

... og så tjek lige en fuglerede jeg skal udrede hver morgen (bille's hår). tror vi må en tur til frisøren snart!

og så lige lidt kjoler i str. 74 jeg vil af med – billigt! nogen der er interesserede? de er ikke strøget på billedet men er i god stand

Haha minder lidt om Emils hår det der Jeg er begyndt at bruge en balsam til ham hvor der ikke er parfume osv i.

Anmeld

28. marts 2010

Milka

suanne85 skriver:

Haha minder lidt om Emils hår det der Jeg er begyndt at bruge en balsam til ham hvor der ikke er parfume osv i.

her får bille jævnligt hårkur bruger derma balsam

Anmeld

28. marts 2010

Milka

liam skriver:

det kan vi godt aftale

super! har lige set at den ternede kjole (den i midten) også er 68. så har i til sommeren også

Anmeld

28. marts 2010

Vingummien

Milka skriver:

her får bille jævnligt hårkur bruger derma balsam

Hehe de kan også bare tage og ligge stille når de sover

Anmeld

28. marts 2010

LIZO

Milka skriver:

super! har lige set at den ternede kjole (den i midten) også er 68. så har i til sommeren også

lækkert

vi må lige aftale en dag.. vil meget gerne se dine piger.. har jo kun set dem da de var bitte små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.