Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
liam skriver: hun er da bare nuttet med det hår, hva skal du ha for kjolerne? burde ikke købe mere til hende.. men... ej burde virklig ikke.. for hun kan sikkert ikke nå at blive stor nok til sommer hvor hun kunne ha dem på.. suk suk det sq dyrt at få en pige med alle de fine ting man kan købe
hun er da bare nuttet med det hår, hva skal du ha for kjolerne?
burde ikke købe mere til hende.. men... ej burde virklig ikke.. for hun kan sikkert ikke nå at blive stor nok til sommer hvor hun kunne ha dem på.. suk suk
det sq dyrt at få en pige med alle de fine ting man kan købe
forresten er den blomstrede kjole str. 68
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja det er jo rigtig nok.. jeg ved ikke.. hehe... kan du ikke skrive en pris for hva du ca gerne vil ha..
så kan vi måske finde en dag hvor vi kan ses
liam skriver: ja det er jo rigtig nok.. jeg ved ikke.. hehe... kan du ikke skrive en pris for hva du ca gerne vil ha.. så kan vi måske finde en dag hvor vi kan ses
50 kr?
det kan vi godt aftale
Milka skriver: nu hvor vi snakker så meget om sko herinde for tiden, så se lige de her futter jeg fandt i netto til 49 kr. de er læder og er rigtig søde, synes jeg ... og så tjek lige en fuglerede jeg skal udrede hver morgen (bille's hår). tror vi må en tur til frisøren snart! og så lige lidt kjoler i str. 74 jeg vil af med – billigt! nogen der er interesserede? de er ikke strøget på billedet men er i god stand
nu hvor vi snakker så meget om sko herinde for tiden, så se lige de her futter jeg fandt i netto til 49 kr. de er læder og er rigtig søde, synes jeg
... og så tjek lige en fuglerede jeg skal udrede hver morgen (bille's hår). tror vi må en tur til frisøren snart!
og så lige lidt kjoler i str. 74 jeg vil af med – billigt! nogen der er interesserede? de er ikke strøget på billedet men er i god stand
Haha minder lidt om Emils hår det der Jeg er begyndt at bruge en balsam til ham hvor der ikke er parfume osv i.
suanne85 skriver: Haha minder lidt om Emils hår det der Jeg er begyndt at bruge en balsam til ham hvor der ikke er parfume osv i.
her får bille jævnligt hårkur bruger derma balsam
liam skriver: det kan vi godt aftale
super! har lige set at den ternede kjole (den i midten) også er 68. så har i til sommeren også
Milka skriver: her får bille jævnligt hårkur bruger derma balsam
Hehe de kan også bare tage og ligge stille når de sover
Milka skriver: super! har lige set at den ternede kjole (den i midten) også er 68. så har i til sommeren også
lækkert
vi må lige aftale en dag.. vil meget gerne se dine piger.. har jo kun set dem da de var bitte små
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128