sko, hår & kjoler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Milka

nu hvor vi snakker så meget om sko herinde for tiden, så se lige de her futter jeg fandt i netto til 49 kr. de er læder og er rigtig søde, synes jeg

... og så tjek lige en fuglerede jeg skal udrede hver morgen (bille's hår). tror vi må en tur til frisøren snart!

og så lige lidt kjoler i str. 74 jeg vil af med – billigt! nogen der er interesserede? de er ikke strøget på billedet men er i god stand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

L.J.L

Milka skriver:

nu hvor vi snakker så meget om sko herinde for tiden, så se lige de her futter jeg fandt i netto til 49 kr. de er læder og er rigtig søde, synes jeg

... og så tjek lige en fuglerede jeg skal udrede hver morgen (bille's hår). tror vi må en tur til frisøren snart!

og så lige lidt kjoler i str. 74 jeg vil af med – billigt! nogen der er interesserede? de er ikke strøget på billedet men er i god stand

Super søde sko og kjoler, og den smukkeste lille datter

Kender godt til det med håret!-Men det er da bare heller ikke til at stå for, især fordi de overhovedet slet ikke selv er klar over det

Lauritz har konstant morgenhår eller huehår

Anmeld

28. marts 2010

anna-jonas

Sikke nogle skønne små sko..............måske man skulle kigge forbi Netto.

Bille er bare helt vidunderlig...............en lille strit!

Anmeld

28. marts 2010

Vinker

Der er da vidst gået lidt for meget Lisbeth Salander over Billes morgenfrits

Iiih de sødeste futter til ren røverpris - skønt

Anmeld

28. marts 2010

Jules

Det er da en fin fuglerede :)

Jeg skal nok hjælpe dig af med kjolerne hvis de ikke allerede er væk når jeg får kønnet afvide...Hvis det da er en pige ;)

Anmeld

28. marts 2010

Milka

linselouise skriver:

Super søde sko og kjoler, og den smukkeste lille datter

Kender godt til det med håret!-Men det er da bare heller ikke til at stå for, især fordi de overhovedet slet ikke selv er klar over det

Lauritz har konstant morgenhår eller huehår

bille's hår har altid strittet, på den ene eller den anden måde. synes også det er sødt

Anmeld

28. marts 2010

Milka

Vinker skriver:

Der er da vidst gået lidt for meget Lisbeth Salander over Billes morgenfrits

Iiih de sødeste futter til ren røverpris - skønt

drengefutterne var næsten bedre, var lige ved at købe et par af dem også

problemet med morgenfritsen er at det bare ikke er til at rede igennem! har fundet ud af at det er meget nemmere med min børste end deres egen. hun får det fordi hun udelukkende sover på ryggen, håret er helt slidt bagpå

Anmeld

28. marts 2010

Milka

Jules skriver:

Det er da en fin fuglerede

Jeg skal nok hjælpe dig af med kjolerne hvis de ikke allerede er væk når jeg får kønnet afvide...Hvis det da er en pige

det er en aftale!

Anmeld

28. marts 2010

LIZO

hun er da  bare nuttet med det hår, hva skal du ha for kjolerne?

burde ikke købe mere til hende.. men... ej burde virklig ikke.. for hun kan sikkert ikke nå at blive stor nok til sommer hvor hun kunne ha dem på.. suk suk

det sq dyrt at få en pige med alle de fine ting man kan købe

Anmeld

28. marts 2010

Milka

liam skriver:

hun er da  bare nuttet med det hår, hva skal du ha for kjolerne?

burde ikke købe mere til hende.. men... ej burde virklig ikke.. for hun kan sikkert ikke nå at blive stor nok til sommer hvor hun kunne ha dem på.. suk suk

det sq dyrt at få en pige med alle de fine ting man kan købe

tænkte at du måske kunne være interesseret altså jeg vil sådan set bare af med dem ... hvad vil du gi? pigerne brugte dem også i sensommeren med en langærmet body og strømpebukser under

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.