Utraditionel dåbskage til pige (incl. billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hold da op en flot kage Wouw, jeg lære det vidst aldrig, men tager dælme hatten a for dig- selvlært:O

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

propogberta

Tak tak! Det er bare at øve sig så ska det nok komme!

Anmeld

29. marts 2010

Faith

Anja Dahl skriver:

Jeg er lige blevet færdig med en ret utraditionel dåbskage til en pige. Den skulle være med en flyvemaskine da begge forældrene flyver og det var temaet i bordpynten også! Den er i 3 etager og til 60 personer. Der er det samme i alle 3 kager...2 drømmekagebunde, 1 chokoladekagebund, 1 lag brombærmousse og 1 lag maraboucreme.

Hold fast hvor er den flot! Er dybt imponeret! Er sådan en kage ikke vildt dyr at lave?

Anmeld

29. marts 2010

Anasmor

Anja Dahl skriver:

Tak ska i ha ! Jeg har lige fået tilbagemelding fra dem og de var bare super glade for den og syns den havde været super lækker. Det var rigtig dejlig at få afvide når man nu har brugt så lang tid på den!

Formene har ø 30,25 og 20 !

Hej Anja

Ved du om der var kage tilovers?

har nemlig en bryllupskage til 60 personer til på næste lørdag og vil gerne at der er kage nok...

Og hvor høje var dine kager..?

Kh Stinna

Anmeld

29. marts 2010

propogberta

Anasmor skriver:

Hej Anja

Ved du om der var kage tilovers?

har nemlig en bryllupskage til 60 personer til på næste lørdag og vil gerne at der er kage nok...

Og hvor høje var dine kager..?

Kh Stinna

Hej Stinna

Ja jeg ved der var kage til overs men fik ik afvide hvor meget men der havde vist været rigeligt. Alle 3 kager var ca. 9 cm høje og så Ø 30, 25 og 20cm. For sjov vejede vi den faktisk for den var TUNG som et ondt ord...og den vejede næsten 14 kg !

Hilsen Anja

Anmeld

29. marts 2010

propogberta

smillaluna skriver:

Hold fast hvor er den flot! Er dybt imponeret! Er sådan en kage ikke vildt dyr at lave?

Tak ska du ha! Jo den er ikke helt billig at fremstille og så tager det en hulens masse timer at lave den. Så man skal ku li det for at syntes det er det værd tror jeg

Anmeld

29. marts 2010

Anasmor

Anja Dahl skriver:

Hej Stinna

Ja jeg ved der var kage til overs men fik ik afvide hvor meget men der havde vist været rigeligt. Alle 3 kager var ca. 9 cm høje og så Ø 30, 25 og 20cm. For sjov vejede vi den faktisk for den var TUNG som et ondt ord...og den vejede næsten 14 kg !

Hilsen Anja

9 cm ???? slap af det er høje kager ...

Hvor høje er dine bunde så, eller er det bare ekstra meget lækkert fyld der afgører højden ?

Ja vejer også for sjov mine kager og man bliver lidt chokeret over hvor mange kg kalorier man får proppet i sådn en kage  

Anmeld

29. marts 2010

propogberta

Anasmor skriver:

9 cm ???? slap af det er høje kager ...

Hvor høje er dine bunde så, eller er det bare ekstra meget lækkert fyld der afgører højden ?

Ja vejer også for sjov mine kager og man bliver lidt chokeret over hvor mange kg kalorier man får proppet i sådn en kage  

Ha ha...gud jeg troede at 8-9cm pr kage var meget  normalt! Jamen mine bunde som der jo er 3 af er godt 1½cm. høje og så 2 lag fyld på hver ca. 2 cm.! Hvor høje er dine kager da normalt...nu blir jeg jo lidt nysgerrig??

Ja jeg blev godt nok lidt overrasket over hvor mange kilo der rent faktisk var...men det var lidt sjovt at vide det

Anmeld

29. marts 2010

Anasmor

de er normalt 6,5 - 7 cm og syntes de er rigelig tunge... griner... så ikke noget at sige til at du rundede de 14 kg med den kage..

Anmeld

29. marts 2010

Susan1978

nu spør jeg måske dumt, men når så gæsterne skal skære i første og 2 kage , maser de så ikke kagen i stykker.. ?  altså den nedenunder ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.