Utraditionel dåbskage til pige (incl. billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

propogberta

Zafir skriver:

Aha tak

Jeg må se at komme igang med at øve mig

Det var så lidt! Ja det er i hvert fald den nemmeste måde at lære det på! Men jeg syns nu heller ik det er så svært...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anja Dahl skriver:

Det var så lidt! Ja det er i hvert fald den nemmeste måde at lære det på! Men jeg syns nu heller ik det er så svært...

Jeg syntes det er svært... Mest sådan noget med blomster osv... Det er svært. Men jeg har nogen instruktioner i det... Så jeg må igang, når jeg skal på barsel hehe. Så jeg bare skal sidde og tylle

Anmeld

28. marts 2010

Lone Jakobsen

vil bare sige WoaW den er virkelig smuk... et helt kunstværk 

Anmeld

28. marts 2010

propogberta

Zafir skriver:

Jeg syntes det er svært... Mest sådan noget med blomster osv... Det er svært. Men jeg har nogen instruktioner i det... Så jeg må igang, når jeg skal på barsel hehe. Så jeg bare skal sidde og tylle

Ja okay hvis vi er ude i blomster lavet i RI er jeg heller ik sikker på jeg ka være med men de lidt simplere ting går okay! Men jeg har en plan om at ska ha forsøgt mig med bl.a. roser lavet med tylle så må vi se hvordan det kommer til at gå

Anmeld

28. marts 2010

propogberta

nutche skriver:

vil bare sige WoaW den er virkelig smuk... et helt kunstværk 

Tak for det

Anmeld

28. marts 2010

Moderator

Anja Dahl skriver:

Ja okay hvis vi er ude i blomster lavet i RI er jeg heller ik sikker på jeg ka være med men de lidt simplere ting går okay! Men jeg har en plan om at ska ha forsøgt mig med bl.a. roser lavet med tylle så må vi se hvordan det kommer til at gå

Altså - mmm. det er mest det med at få tingene ens og finde noget godt at tylle med, der har voldt mig probs hehe. Også altså - ja, jeg har faktisk ikke forsøgt mig med blomster endnu Men jeg vil rigtig gerne lære det

Har også set dem lave striber i det, hvor de maler i sprøjteposen med pastafarve, så kommer det stribet ud

Anmeld

28. marts 2010

ekzunz

Zafir skriver:

Altså - mmm. det er mest det med at få tingene ens og finde noget godt at tylle med, der har voldt mig probs hehe. Også altså - ja, jeg har faktisk ikke forsøgt mig med blomster endnu Men jeg vil rigtig gerne lære det

Har også set dem lave striber i det, hvor de maler i sprøjteposen med pastafarve, så kommer det stribet ud

Jeg så at de har kurser i tylle-teknik hos Specialkøbmanden - er det ikke ved at være tid til endnu et kursus???

Det kunne være sååå hyg'ligt...

Anmeld

29. marts 2010

Moderator

Znuzke skriver:

Jeg så at de har kurser i tylle-teknik hos Specialkøbmanden - er det ikke ved at være tid til endnu et kursus???

Det kunne være sååå hyg'ligt...

Jeg er i den grad med på et tylleteknik kursus

Anmeld

29. marts 2010

Diana...

Hold da op hvor er den flot.

Anmeld

29. marts 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nøj, hvor er det bare super FLOT

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.