Dictes fødsel (lidt lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

JustAnotherName

Sååå stort tillykke med hende.
Jeg så indlæget hvor du havde vedhæftet et billede af hende, og hun er bare SÅ YNDIG!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

TbCp

Stort tillykke med hende!

Uhh sugekoppen er min store skræk.... var det ubehageligt?

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Stort tillykke med hende!

Uhh sugekoppen er min store skræk.... var det ubehageligt?

Det gør ikke ondt. (Synes jeg)

Og endnu engang tillykke med hende og tak for din beretning. Godt I fik hende ud og hun havde det godt. Og hun er jo bare super smuk.

Og så tror jeg de der narkose-læger får mange frierier efter den blokade der. Hi hi. Jeg nåede ikke selv at prøve den, men jeg kunne have giftet mig med den læge der kom og sagde: "Hun får hende ikke ud selv, vi hjælper med en sugekop". TAAAAAK

Anmeld

28. marts 2010

Bondepigen

Årh, hvor dejligt. Det lyder meget som min oplevelse med Emmas fødsel. Selv om det var en hård kamp, at få hende ud, var det bare SÅ FANTASTISK. Hun blev osse taget med sugekop... De var klar til at lave et akut kejsersnit, da hun ligesom Dicte osse bare skulle ud nu, men det ville jeg helst ikke, så pressede bare endnu hårdere... Sprækkede så osse hele vejen og også indvendig... Men ud kom hun, og det er jo vigtigst.

Uuuh ja, jeg kunne osse have giftet mig med narkoselægen, det fortalte jeg ham vist osse da jeg kom ned på operationsgangen bagefter og han skulle give mig bedøvelse igen...  Haha..

Men jeg er stadig nærmest helt euforisk, når jeg tænker på min oplevelse... Jeg var skam osse parat til at gifte mig med de to af jordemødrene

Hjertelig tillykke endnu engang med jeres smukke lille trold...

Anmeld

29. marts 2010

Ida.

Dejligt at læse om din FB - det lyder overordnet som en god oplevelse og endnu engang tillykke med din yndige lille datter!!

Anmeld

29. marts 2010

lion

Til at starte med Storte tillykke med din dejlige pige.

Ja smerterne er det hele værd, når man får sit barn op til en.

Lyder til at du har haft ondt og at den narkoselæge var din bedste ven, han var min da jeg fik Cassandra.

Sikke dejligt at jeg fik lov til at læse hvordan din fødsel gik.

Anmeld

29. marts 2010

Karo

Det lyder til at du har haft en dejlig fødsel.

Endnu engang stort tillykke med Dicte

Anmeld

9. april 2010

Mutti2

Åhh..... Endnu engang stort tillykke med hende  

Og hvor er det lækkert at læse om din fødsel  Det er jo bare gået helt fantastisk  

Det lyder til at i er ret tilfredse med forløbet, hvilket jeg synes er ret vigtigt  

Der er batr ikke noget bedre end at være forældre  

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.