Nogle der ved det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

Kløver

Anette-Johansen skriver:

Er der nogle der ved hvor man kan finde sådan en liste over hva der er godt og pakke i tasken til sygehuset?

Og hvornår vil i gøre det?

mig 34+0

den her liste skulle vist være okay og nem at gå til, men har ikke selv prøvet den, da vi kun er ved projekt baby

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/tasken-til-foedslen.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

B&J

michella80 skriver:

Jeg fødte på Svendborg og der var det også fint.

Men altså der lå små vaskeklude af stof og så skulle man jo bruse sig og så duppede man sig med det bagefter så det var minimalt hvad jeg brugte af toiletpapir. Desuden var jeg følelsesløs dernede et stykke tid efter fødslen så det havde ikke gjort den vilde forskel. Ha ha ha

Der var jeg så heldig jeg bristede slet ikke så jeg havde bare lige fået et krasse mærke og det sviede når man tissede og det var alt så jeg var super heldig

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

B&J skriver:

Der var jeg så heldig jeg bristede slet ikke så jeg havde bare lige fået et krasse mærke og det sviede når man tissede og det var alt så jeg var super heldig

Jeg fik lige et sting og hun var i tvivl om hun skulle give mig det så jeg var heller ikke medtaget. Det var noget med nogle nerver der var belastede, men det gjorde ikke ondt....

Anmeld

28. marts 2010

B&J

michella80 skriver:

Jeg fik lige et sting og hun var i tvivl om hun skulle give mig det så jeg var heller ikke medtaget. Det var noget med nogle nerver der var belastede, men det gjorde ikke ondt....

Smiler jamen så var du også rigtigt heldig ej hvor dejligt.. det var nok det jeg var mest bange for da jeg havde født og hun sagde hun lige ville tjekke om hvor meget jeg var bristet så tænkte jeg bare neeejj ikke flere nåle også sagde hun jeg ikke var uhh der kunne jeg slappe af og nyde min søn på maven

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

B&J skriver:

Smiler jamen så var du også rigtigt heldig ej hvor dejligt.. det var nok det jeg var mest bange for da jeg havde født og hun sagde hun lige ville tjekke om hvor meget jeg var bristet så tænkte jeg bare neeejj ikke flere nåle også sagde hun jeg ikke var uhh der kunne jeg slappe af og nyde min søn på maven

Ja jeg er også MEGA nåleskræk, så da hun kiggede og sagde: Jeg tror måske du skal have et sting, så var jeg i fuld gang med at overtale hende til at lade være. Jeg sagde til hende at hvis hun var så meget i tvivl om hun så ikke kunne lade være. Så fik hun en anden jordemoder til at kigge på det og hun syntes lige jeg skulle have det ene sting. Så var jeg i panik. Hi hi. Jeg havde fået lattergas under fødslen og så spurgte jeg om jeg ikke godt måtte få det når hun syede mig. Det måtte jeg gerne. Jeg ville også have at hun sagde til når hun stak nålen ind og det gjorde hun også, men jeg mærkede INTET! Og så kunne jeg jo ikke lade være med at grine lidt af mig selv: Jeg havde lige været igennem sindssyge smerter og så er jeg bange for ÉT sting

Anmeld

28. marts 2010

B&J

michella80 skriver:

Ja jeg er også MEGA nåleskræk, så da hun kiggede og sagde: Jeg tror måske du skal have et sting, så var jeg i fuld gang med at overtale hende til at lade være. Jeg sagde til hende at hvis hun var så meget i tvivl om hun så ikke kunne lade være. Så fik hun en anden jordemoder til at kigge på det og hun syntes lige jeg skulle have det ene sting. Så var jeg i panik. Hi hi. Jeg havde fået lattergas under fødslen og så spurgte jeg om jeg ikke godt måtte få det når hun syede mig. Det måtte jeg gerne. Jeg ville også have at hun sagde til når hun stak nålen ind og det gjorde hun også, men jeg mærkede INTET! Og så kunne jeg jo ikke lade være med at grine lidt af mig selv: Jeg havde lige været igennem sindssyge smerter og så er jeg bange for ÉT sting

også der for jeg syntes det var dumt af mig og tænke på de sting fordi jeg fik stukket 6 drop i mine arme da de ikke ville virke

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

B&J skriver:

også der for jeg syntes det var dumt af mig og tænke på de sting fordi jeg fik stukket 6 drop i mine arme da de ikke ville virke

He he he, ja men når man er bange forsvinder fornuften

Anmeld

28. marts 2010

B&J

michella80 skriver:

He he he, ja men når man er bange forsvinder fornuften

ja det fandt jeg ud af hihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.