B&J skriver:
Smiler jamen så var du også rigtigt heldig ej hvor dejligt.. det var nok det jeg var mest bange for da jeg havde født og hun sagde hun lige ville tjekke om hvor meget jeg var bristet så tænkte jeg bare neeejj ikke flere nåle også sagde hun jeg ikke var uhh der kunne jeg slappe af og nyde min søn på maven
Ja jeg er også MEGA nåleskræk, så da hun kiggede og sagde: Jeg tror måske du skal have et sting, så var jeg i fuld gang med at overtale hende til at lade være. Jeg sagde til hende at hvis hun var så meget i tvivl om hun så ikke kunne lade være. Så fik hun en anden jordemoder til at kigge på det og hun syntes lige jeg skulle have det ene sting. Så var jeg i panik. Hi hi. Jeg havde fået lattergas under fødslen og så spurgte jeg om jeg ikke godt måtte få det når hun syede mig. Det måtte jeg gerne. Jeg ville også have at hun sagde til når hun stak nålen ind og det gjorde hun også, men jeg mærkede INTET! Og så kunne jeg jo ikke lade være med at grine lidt af mig selv: Jeg havde lige været igennem sindssyge smerter og så er jeg bange for ÉT sting 
Anmeld