Nogle der ved det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Thildesmor

Er der nogle der ved hvor man kan finde sådan en liste over hva der er godt og pakke i tasken til sygehuset?

Og hvornår vil i gøre det?

mig 34+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

moniquesmor

jeg fik en bog hos min jordmor hvor det stod og min stod klar 1½mdr før

Anmeld

28. marts 2010

jillkolsbjerg

Er der nogle der ved hvor man kan finde sådan en liste over hva der er godt og pakke i tasken til sygehuset?

mig 34+0

Pakke pusletasken

Hvad tog I med på fødestuen?

kan ikke linket til de tråde? hvorfor ved jeg ikke, men de er nyttige på at søg på dem;-)

knus jill

Anmeld

28. marts 2010

B&J

Anette-Johansen skriver:

mig 34+0

her er der en virkeig god side med en masse man kan tage med

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/tasken-til-foedslen.htm

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

B&J skriver:

her er der en virkeig god side med en masse man kan tage med

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/tasken-til-foedslen.htm

Jeg må indrømme at jeg grinede lidt. Jeg tog sgu ikke sugerør med hi hi. Det havde de!  Min taske indeholdt:

Tøj til mig selv

Tøj til baby

læbepomade

en hårbøjle og et elastik (godt at have til fødslen)

shampo og sæbe

bind

børste

neglesaks

ammebh

tandbørste og tandpaste

kamera og batterier

bleer

penge

chokolade og cola til kæresten under fødslen

vandrejournalen

ammeindlæg

Tror jeg har husket det hele, men lav en seddel og så kommer du da i tanke om det hen ad vejen

Anmeld

28. marts 2010

B&J

michella80 skriver:

Jeg må indrømme at jeg grinede lidt. Jeg tog sgu ikke sugerør med hi hi. Det havde de!  Min taske indeholdt:

Tøj til mig selv

Tøj til baby

læbepomade

en hårbøjle og et elastik (godt at have til fødslen)

shampo og sæbe

bind

børste

neglesaks

ammebh

tandbørste og tandpaste

kamera og batterier

bleer

penge

chokolade og cola til kæresten under fødslen

vandrejournalen

ammeindlæg

Tror jeg har husket det hele, men lav en seddel og så kommer du da i tanke om det hen ad vejen

det er bare løgn stod der det griner så grundig læste jeg den nu heller ikke hiihihihi...  ja ved heller ikke lige hvad man skal bruge det til hihihihi..

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

B&J skriver:

det er bare løgn stod der det griner så grundig læste jeg den nu heller ikke hiihihihi...  ja ved heller ikke lige hvad man skal bruge det til hihihihi..

Der stod at man skulle tage et sugerør med for så var det nemmere at drikke noget mens man skulle føde  Det HAR de sgu da og det får man da også noget at drikke med. Ha ha ha. Der står også at man selv skal tage toiletpapir med fordi det de har på fødegangen/barselsgangen er meget kradst. Ha ha ha det var det nu altså ikke der hvor jeg var. Da jeg kørte ned gennem listen tænkte jeg bare: Hvor STOR skal den taske lige være???? ha ha ha ha

Anmeld

28. marts 2010

B&J

michella80 skriver:

Der stod at man skulle tage et sugerør med for så var det nemmere at drikke noget mens man skulle føde  Det HAR de sgu da og det får man da også noget at drikke med. Ha ha ha. Der står også at man selv skal tage toiletpapir med fordi det de har på fødegangen/barselsgangen er meget kradst. Ha ha ha det var det nu altså ikke der hvor jeg var. Da jeg kørte ned gennem listen tænkte jeg bare: Hvor STOR skal den taske lige være???? ha ha ha ha

hihihi jeg ved at nogle sygehuse bruger kras kras papir men på hjørring var det ikke kras kras griner ja så meget behøver man nu heller ikke have med og det havde jeg heller ikke hihihi.. men tror du har det hele med på din nogle tager også amme pude med  og jeg havde stor glæde af min varm pude som jeg havde med..

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

B&J skriver:

hihihi jeg ved at nogle sygehuse bruger kras kras papir men på hjørring var det ikke kras kras griner ja så meget behøver man nu heller ikke have med og det havde jeg heller ikke hihihi.. men tror du har det hele med på din nogle tager også amme pude med  og jeg havde stor glæde af min varm pude som jeg havde med..

Jeg fødte på Svendborg og der var det også fint.

Men altså der lå små vaskeklude af stof og så skulle man jo bruse sig og så duppede man sig med det bagefter så det var minimalt hvad jeg brugte af toiletpapir. Desuden var jeg følelsesløs dernede et stykke tid efter fødslen så det havde ikke gjort den vilde forskel. Ha ha ha

Anmeld

28. marts 2010

Barbamama

Uha glemte noget vigtigt: Mobiltelefon og OPLADER!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.