mullesmith2 skriver:
ringede til lægen her til morgen men han holder lukket, der er først åbent d.5 april igen. Men det gør vel heller ik noget gør det?? kan godt vente, selvom jeg da er spændt på at få tildelt jordmor og få jounal og bekræftet at det hele er rigtig nok 
han vil højst sandsynlig ikke se dig før 9. uge alligevel, så det gør ikke noget
i 7. uge fik jeg taget en masse blodprøver af og aflevere en urinprøve til sekretæren, og først i 9. uge skulle jeg ind til samtale hos lægen hvor der blev lavet vandrejournal og så videre (normalt laver hun en gynækologisk undersøgelse for at konstatere at livmodermunden er lukket = gravid, men jeg var allerede blevet scannet 4 gange på fertilitetsklinikken på det tidspunkt, så det var jo temmelig overflødigt
)
jordemor skal jeg først til i slutningen af april, omkring 14.-16. uge er vist det normale for første jordemor besøg. man synes bare der går sååååååå længe inden man kan komme igang med at være GRAVID 
men hvis du vil have lavet nakkefoldsscanning bliver du selvfølgelig indkaldt til blodprøve og får en tid til scanning ret hurtigt efter vandrejournalen er lavet, for det skal jo være omkring 12. uge
Anmeld