wiiiiiiihaaaaaaaa hvor er det fedt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Ja hvis ikke før så skal vi vel på familie tur??
Okay, blir spændende og få det fortalt til familien
Stort tillykke igen

Ja  Har allerede sagt det til familien hehe kan simpelthen ik holde det hemmeligt det er det for spændende til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

oo

mullesmith2 skriver:

ringede til lægen her til morgen men han holder lukket, der er først åbent d.5 april igen. Men det gør vel heller ik noget gør det?? kan godt vente, selvom jeg da er spændt på at få tildelt jordmor og få jounal og bekræftet at det hele er rigtig nok

han vil højst sandsynlig ikke se dig før 9. uge alligevel, så det gør ikke noget i 7. uge fik jeg taget en masse blodprøver af og aflevere en urinprøve til sekretæren, og først i 9. uge skulle jeg ind til samtale hos lægen hvor der blev lavet vandrejournal og så videre (normalt laver hun en gynækologisk undersøgelse for at konstatere at livmodermunden er lukket = gravid, men jeg var allerede blevet scannet 4 gange på fertilitetsklinikken på det tidspunkt, så det var jo temmelig overflødigt )

jordemor skal jeg først til i slutningen af april, omkring 14.-16. uge er vist det normale for første jordemor besøg. man synes bare der går sååååååå længe inden man kan komme igang med at være GRAVID

men hvis du vil have lavet nakkefoldsscanning bliver du selvfølgelig indkaldt til blodprøve og får en tid til scanning ret hurtigt efter vandrejournalen er lavet, for det skal jo være omkring 12. uge

Anmeld

29. marts 2010

Orkide86

mullesmith2 skriver:

Ja  Har allerede sagt det til familien hehe kan simpelthen ik holde det hemmeligt det er det for spændende til.

Hva sagde din far og Annemette?

Anmeld

29. marts 2010

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Hva sagde din far og Annemette?

De er helt stolte, min far fik kuldegysninger da jeg sagde. Og han skulle ud og cykle med din far lige efter så han har nok rigtig pralet med at han også skal være bedstefar nu

Anmeld

29. marts 2010

mullesmith2

Tjuhl skriver:

han vil højst sandsynlig ikke se dig før 9. uge alligevel, så det gør ikke noget i 7. uge fik jeg taget en masse blodprøver af og aflevere en urinprøve til sekretæren, og først i 9. uge skulle jeg ind til samtale hos lægen hvor der blev lavet vandrejournal og så videre (normalt laver hun en gynækologisk undersøgelse for at konstatere at livmodermunden er lukket = gravid, men jeg var allerede blevet scannet 4 gange på fertilitetsklinikken på det tidspunkt, så det var jo temmelig overflødigt )

jordemor skal jeg først til i slutningen af april, omkring 14.-16. uge er vist det normale for første jordemor besøg. man synes bare der går sååååååå længe inden man kan komme igang med at være GRAVID

men hvis du vil have lavet nakkefoldsscanning bliver du selvfølgelig indkaldt til blodprøve og får en tid til scanning ret hurtigt efter vandrejournalen er lavet, for det skal jo være omkring 12. uge

Jamen så kan jeg ligesågodt vente lidt med at komme afsted. Ringer nok bare i næste uge og får en tid nå han er tilbage efter ferie.

Anmeld

30. marts 2010

Orkide86

mullesmith2 skriver:

De er helt stolte, min far fik kuldegysninger da jeg sagde. Og han skulle ud og cykle med din far lige efter så han har nok rigtig pralet med at han også skal være bedstefar nu

Ja det kan du tro, far havde kun nået at åbne bildøren da din far kom og fortalte det

Anmeld

30. marts 2010

christina2412

kæmpe tillykke

Anmeld

30. marts 2010

Lou

Tillykke... har også fulgt lidt med på sidelinien. Venter selv på de lykkelige omstændigheder... men det er så fedt når det lykkes for nogle herinde som også har ventet.... Håber det går rigtig godt!! Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.