wiiiiiiihaaaaaaaa hvor er det fedt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2010

LinLin

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Faith

mullesmith2 skriver:

Har lige testet og kan vist godt fra nu af skrive i denne gruppe.  JEG ER GRAVID.

Stort tillykke. Hvor er det skønt!

Anmeld

27. marts 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Stort tillykke

Anmeld

27. marts 2010

oo

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! for søren da også mand!! total god nyhed at vågne fra sin middagslur til KÆMPE TILLYKKE!!

Anmeld

27. marts 2010

mullesmith2

Mirjam123 skriver:

Sådan Louise stort tillykke hvor er det fedt for jer du har helt bestemt noget at glæde dig til er det fortalt til familien ?

Hey Mirjam og takker, Det er ikke fortalt til nogen andre end her på baby.dk det er jo helt helt nyt hehe så vil også selv gerne lige have en lidt tydligere test før jeg fortæller dem det. Der er to streger men den ene er ik så tydelig endnu men den er der  Ja jeg glæder mig også. Vil gerne se din nus snart også.

Anmeld

27. marts 2010

mullesmith2

Tak til alle, det er simpelthen så super fedt, vi har kun prøvet i 5 mdr. men syntes da det var 5 hårde måneder. Jeg troede aldrig det ville ske. Og jeg forventer først mens her d.30 tidligst. Så det er vildt den allerede er positiv idag d.27 og også på dag 27 i min cyklus. godt ramt med mens sidst på d.1 så er det meget nemmere at finde ud af hehe. Sidste måned kom mens på dag 34 så forventede også den kom så sent denne gang men allerede positiv på dag 27 det er da 7 dages forskel fra sidst.... Vildt måske er der flere end en siden jeg kan teste så hurtigt....

Anmeld

27. marts 2010

Riksen

Ih, altså! Hvor skønt! Kæmpestort TILLYKKE!

Anmeld

28. marts 2010

mullesmith2

bare superglad, testen er endda lidt mere tydelig idag så nu er jeg helt sikker hehe  i får lige et billede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. marts 2010

mullesmith2

Jeg er 4+0 idag Det er godt nok ik meget hehe

Anmeld

28. marts 2010

FrkC

Stort tillykke med de to streger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.