Weekend vejret... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2008

Doktor Doolittle

Det ser virkelig dejligt ud :) Jeg tror vi tager ud og bader denne weekend - pakker cykelvognen med diverse og tager nogle dage ud i det blå :))
(H) Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2008

Jan9e D

Jaa, jeg skal bare være indedøre og lide i varmen. Skal jo ikndlgges i morgen og opr på fredag. Og bagefter må jeg ikke gå ud fra afd i 7 dage. GRRRRRR behøver jeg at sige at jeg skal ligge på solsiden på riget :S.

Kan i nu ha det godt allesammen, vil tænke på jer mens jeg ligger derinde. Vender stærkt tilbage om en god uges tid.

Knus (H) Jannie

Anmeld

28. maj 2008

Doktor Doolittle

Vi vil også tænke på dig søde Jannie (L) og håbe alt går godt. Vi vil savne dig herinde så længe

Anmeld

28. maj 2008

Pia.

Jan9e D skriver:

Jaa, jeg skal bare være indedøre og lide i varmen. Skal jo ikndlgges i morgen og opr på fredag. Og bagefter må jeg ikke gå ud fra afd i 7 dage. GRRRRRR behøver jeg at sige at jeg skal ligge på solsiden på riget :S.

Kan i nu ha det godt allesammen, vil tænke på jer mens jeg ligger derinde. Vender stærkt tilbage om en god uges tid.

Knus (H) Jannie

Vi vil helt sikkert også tænke på dig Jannie... stort knus og så glæder jeg mig til at høre fra dig igen når du kommer hjem til os :)

(H) mange tanker fra Pia.

Anmeld

28. maj 2008

Mathilde

PiaR skriver:

Jan9e D skriver:

Knus (H) Jannie

Vi vil helt sikkert også tænke på dig Jannie... stort knus og så glæder jeg mig til at høre fra dig igen når du kommer hjem til os :)

(H) mange tanker fra Pia.

Ja alle de bedste tanker til dig herfra:)

Kæmpe(H) fra Mathilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.