Weekend vejret... :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. maj 2008

Bamseboet :D

uha hørte lige, at det på lørdag, kan komme helt op til 30 graders varme...

så måtte lige ind og se på dmi... Og hvor ser det bare ud til at blive en super weekend...

Hvad skal i lave i det herlige vejr??

(H) fra Helle, som skal på camping igen i denne weekend, og til min moars fødselsdag på campingpladsen...

Det er sommer, det er sol, og det er suuuuuper vejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2008

Muffinmus

Jeg skal på ARBEJDE!! Ej det er en nattevagt så får det meste af dagen i solen med is osv:)

Anmeld

28. maj 2008

linemus

Vi skal på FERIE!!!! Vi skal en uge i sommerhus - tager afsted lørdag. Jeg glæder mig helt vildt meget til bare at være os 5, uden arbejde, uden bedsteforældre, bare os, hygge og leg :) Og vejret ser jo lovende ud (C)

Knus Line

Anmeld

28. maj 2008

Honningblomst

Ja, det er fantastisk at det bliver så godt vejr...jeg skal ikke møde i skole før tirsdag, har dog lige en førsteårsopgave der skal skrives til d. 13...men i weekenden tager jeg med børn og og fire skønne veninder på askø, hvor mine forældre har sommerhus...så det bliver lidt studie og en masse hygge.;)
Knus og dejlig weekende til alle..

Anmeld

28. maj 2008

Mathilde

Ja super lækker vejrudsigt!:))
Vi skal til 50års fødselsdag på djursland lørdag. Så der kommer til at gå noget tid med at køre...
Men ellers skal jeg vist bare læse til min næste eksamen, men det kan jeg jo sidde ude og gøre:)

(H)

Anmeld

28. maj 2008

Tullebobs

Lørdag holder jeg fri - og så skal vi helt sikkert ud i det blå på en eller anden måde:D

Men søndag>(>(>( der står den igen på speciale, så der må jeg sidde indenfor universitets mure og surmule...

Anmeld

28. maj 2008

rlyn

Ja, det bliver fantastisk vejr :D
Vi lejer en bil og kører til stranden - sikkert Blokhus.
Hvis min moster og onkel er hjemme kører vi nok forbi dem på vejen hjem.
Om søndagen står den på eksamenslæsning.

Knus
Rikke...som æææælsker vejret lige nu :D:D:D

Anmeld

28. maj 2008

SaNiNa

fedt og vi skal til faaborg sommer rock:)

Anmeld

28. maj 2008

Pia.

Super skønt vejr.... det var lige sådan et vejr jeg kunne ønske mig... især fredag :)

lørdag skal jeg til fødsesldag og søndag skal vi være sammen med Mikkels klasse og forældre, hvor vi skal spise og hygge en hel eftermiddag så det er jo et helt fantastisk vejr denne weekend...

Knus og meget snart god weekend... Pia.

Anmeld

28. maj 2008

MorCamilla

Ja det er bare total fedt med sådan noget godt vejr... :D Vi skal slet ingenting i weekenden, bare nyde det gode vejr og måske en hur på legepladsen eller lignende... ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.