Bliver ikke kaldt til samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.760 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg er uddanet pædagog og er nu begyndt at søge stillinger, men bliver ikke kaldt til samtale. Føler mig rigtig elendig til mode og ikke ikke noget værd. Ced godt at jeg blot har sendt omkring 8-10 ansøgninger, men alligevel gør det da ondt ikke at blive kaldt til samtale.

Andre der oplever det?

Er ano da jeg nok i bund og grund er lidt flov over min øffen over dette, men føler mig virkelig som et nul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

MichellaMalou

jeg kender det alt for godt.. jeg har os bare sendt 100000000000000 ansøninger og er blevet kaldt ind to gange første gang bare som julehjælp også her for ikk såå længe siden hvor han ikk ville ansætte mig fordi jeg snart blev 18

Anmeld

27. marts 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Jeg er uddanet pædagog og er nu begyndt at søge stillinger, men bliver ikke kaldt til samtale. Føler mig rigtig elendig til mode og ikke ikke noget værd. Ced godt at jeg blot har sendt omkring 8-10 ansøgninger, men alligevel gør det da ondt ikke at blive kaldt til samtale.

Andre der oplever det?

Er ano da jeg nok i bund og grund er lidt flov over min øffen over dette, men føler mig virkelig som et nul

Hvor søger du henne!? Tænker området!?

Anmeld

27. marts 2010

Jordbærpigen

Anonym skriver:

Andre der oplever det?

Indimellem kender jeg det alt for godt (jeg er selv pædagog), men sidst jeg skulle søge job, sendte jeg kun 5 ansøgninger og kom til 3 samtaler. Jeg står så desværre bare et andet sted, nemlig at jeg ofte ikke får jobbet og får at vide, at jeg var med liiiiige til det sidste, men at det er den anden de har valgt.

Jeg får tit at vide at min ansøgning er god og spændende, så hvis du har lyst, vil jeg gerne hjælpe dig med din ansøgning, så du vækker interesse?

Anmeld

27. marts 2010

TbCp

Har du fået nogle til at læse din ansøgning igennem?

Jeg kender det godt har sendt et hav af ansøgninger og er ikke kommet til mange samtaler... i starten slet ingen.
Jeg forsøgte at skrive en ansøgning ud fra det der, overalt på nettet, bliver rådet til at man skal have med.... men en dag satte jeg mig ned og bare skrev "fra hjertet" og sørme om jeg ikke blev kaldt til samtale... de to næste ansøgninger skrev jeg på samme måde og blev OGSÅ kaldt til samtale!
Så det er sådan jeg fremover vil gøre det, hvis jeg igen skal søge job.

Anmeld

27. marts 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Har du fået nogle til at læse din ansøgning igennem?

Jeg kender det godt har sendt et hav af ansøgninger og er ikke kommet til mange samtaler... i starten slet ingen.
Jeg forsøgte at skrive en ansøgning ud fra det der, overalt på nettet, bliver rådet til at man skal have med.... men en dag satte jeg mig ned og bare skrev "fra hjertet" og sørme om jeg ikke blev kaldt til samtale... de to næste ansøgninger skrev jeg på samme måde og blev OGSÅ kaldt til samtale!
Så det er sådan jeg fremover vil gøre det, hvis jeg igen skal søge job.

Det er netop sådan jeg gør, da jeg synes man putter alt i sit cv, hvis man gør som "man skal" og så ved jeg ikke hvad jeg skal skrive i selve ansøgningen.

Anmeld

27. marts 2010

Anonym trådstarter

MissSmile26 skriver:

Indimellem kender jeg det alt for godt (jeg er selv pædagog), men sidst jeg skulle søge job, sendte jeg kun 5 ansøgninger og kom til 3 samtaler. Jeg står så desværre bare et andet sted, nemlig at jeg ofte ikke får jobbet og får at vide, at jeg var med liiiiige til det sidste, men at det er den anden de har valgt.

Jeg får tit at vide at min ansøgning er god og spændende, så hvis du har lyst, vil jeg gerne hjælpe dig med din ansøgning, så du vækker interesse?

Det kan da godt være at jeg lige sender dig en pb i løbet af nogle dage

Anmeld

27. marts 2010

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

Hvor søger du henne!? Tænker området!?

Jeg søger faktisk indenfor det hele. Er dog meget begrænset indenfor specialområdet, da min mand har skiftende arbejdstider.

Anmeld

27. marts 2010

Chalala85

Anonym skriver:

Jeg søger faktisk indenfor det hele. Er dog meget begrænset indenfor specialområdet, da min mand har skiftende arbejdstider.

Hvor henne i landet?! Jeg ved at kbh og omegn søger rigtig mange. specielt gladsaxe kommune

Anmeld

27. marts 2010

Jordbærpigen

Anonym skriver:

Det kan da godt være at jeg lige sender dig en pb i løbet af nogle dage

Du skal være hjertelig velkommen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.