gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2010

lillemunk

TbCp skriver:

Prøv at lade være med at lave noget som helst! Så kan han se alle du ting du rent faktisk går og laver, når det hele ligger og roder, når han ikke har mere rent tøj og når der ingen aftensmad er!
Øv hvor lyder han dog utaknemmelig!

Se den er jeg med på... ikke lave det der ligner ... muligt du "bare" går i skole men det er sku da også hårdt og du skal da også ha tid til at lave lektier....
Uuuuuuu jeg bliver sku så sur....
Når han så brokker sig.... så tag snakken med ham....

Pøj pøj med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

katti24

Det er da klart at manden ikke laver noget, når du laver alt for ham, hvorfor skulle han så lave noget?

Hvis det var mig ville jeg stoppe med at servere alt for ham, så kan han se at hvis han ikke hjælper så bliver tingene ikke lavet og så kan han forhåbentligt lærer det

Anmeld

28. marts 2010

Anonym trådstarter

har jeg prøvet og tingene blir vireklig ikke lavet og jeg bliver vanvide af det også gør jeg det selv igen ,, og hver gang siger jeg til ham du ahr to ben selv så du kan selv gøre det også begynder han på hans pis.. har tit overvejet i lang tid om at gå fra ham men alligevel kan ejg ikke få mig selv til det ,, og snakken hjælper ikke for så hidser han sig bare op har prøvet..

Anmeld

4. april 2010

Slettet

heej alle i kloge kvinder jeg vil gerne hører hvad i ville gøre hvis i havde en kæreste som min...

- ja det er mig som rydder op gøre rent vasker tøj og hænge op og lig sammen.. mig som skal tag mad op mig som skal lave mad,, og nu er det åbenbart os mig som skal lave haven,, og han går bare på arbejde og kommer hjem og laver intet og får servert alt for sig,, og når jeg endelig siger det til ham siger han han arbejder hårdt på arbejdet og jeg bare går i skole

Jeg ville da bare lade være ...men når du så lader være og det genere dig at tingene ikke bliver gjort, men det tilsyneladende ikke genere ham, jamen så ér det jo også for din egen skyld, at du gør disse ting eller....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.