gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Anonym trådstarter

heej alle i kloge kvinder jeg vil gerne hører hvad i ville gøre hvis i havde en kæreste som min...

- ja det er mig som rydder op gøre rent vasker tøj og hænge op og lig sammen.. mig som skal tag mad op mig som skal lave mad,, og nu er det åbenbart os mig som skal lave haven,, og han går bare på arbejde og kommer hjem og laver intet og får servert alt for sig,, og når jeg endelig siger det til ham siger han han arbejder hårdt på arbejdet og jeg bare går i skole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Mira0911

Jeg synes I skal sætte jer ned og få snakket om det, og få det løst på en eller anden måde...

Det bliver ikke ved med at gå, når det er dig som skal lave alt.

Anmeld

26. marts 2010

Anonym trådstarter

det er jo det jeg har prøvet men hver eneste gang siger han at han arbejder hårdt, og bla bla bla,,

også sen som idag fyrede han af jeg ikke lavede noget herhjemme

Anmeld

27. marts 2010

Ansemusen

Jeg ville under ingen omstændigheder finde mig i det der. Sig mig tror han det er et pensionat han bor på?! Hader når mænd tror at skole eller det at passe børn er det samme som at gå og dandere den hele dagen. Det kan da godt være du kan lave en smule mere end ham, hvis hans arbejde er meget fysisk krævende og din skolegang ikke er det, ligesom han kunne hvis det var omvendt. Men at du skal lave alt synes jeg absolut ikke er fair eller spor respektfuldt overfor dig!

Måske er det ham der trænger til nogle tæsk (hvis du har læst den anden tråd ang. at slå sin partner) - ej spøg til side

Anmeld

27. marts 2010

TbCp

Prøv at lade være med at lave noget som helst! Så kan han se alle du ting du rent faktisk går og laver, når det hele ligger og roder, når han ikke har mere rent tøj og når der ingen aftensmad er!
Øv hvor lyder han dog utaknemmelig!

Anmeld

27. marts 2010

Anonym trådstarter

hhe joo den har jeg læst,, han er murer,,

men det er helt utrolig han har lige gået hjemme mens jeg har været i skole.. og der er ikk blevet gjort en skid når han har haft kørt mig til stationen kører han til bageren og køber franskbrød og æder det og laver intet hele dagen og der var det os mig som ryddede op og alt det,,,

og jeg havde fri i onsdags der sagde han der trangte til at ryddes op og gøres rent og jeg skulle vaske tøj .. og ligesom idag sagde han jeg havde en travl påskeferie med haven som jeg snakkede om igår at jeg synes vi skulle komme igang med den

Anmeld

27. marts 2010

Jordbærpigen

Går du hjemme siden han kan sige sådan? Altså at han arbejder hårdt og derfor ikke orker det?

Anmeld

27. marts 2010

Michael healer

Anonym skriver:

hhe joo den har jeg læst,, han er murer,,

men det er helt utrolig han har lige gået hjemme mens jeg har været i skole.. og der er ikk blevet gjort en skid når han har haft kørt mig til stationen kører han til bageren og køber franskbrød og æder det og laver intet hele dagen og der var det os mig som ryddede op og alt det,,,

og jeg havde fri i onsdags der sagde han der trangte til at ryddes op og gøres rent og jeg skulle vaske tøj .. og ligesom idag sagde han jeg havde en travl påskeferie med haven som jeg snakkede om igår at jeg synes vi skulle komme igang med den

Jeg tror du skal gøre mere ud af at fortælle at der også er hårdt med skole, bare på en anden måde.

Sig i er 2 om at få det til at fungere, og huset ikke kan gøre det selv.

Han udnytter det at du ikke gøre større oprør, så du skal virkelig sige det så han ved det er alvor det her.

mvh Michael

Anmeld

27. marts 2010

lululupo

hmmm min mand er altså også i håndværkerbranchen, men det ændrer ikke på at vi hjælpes ad om de huslige pligter, han laver mere end mig pt i min kæmpe mave situation, og gør det gladeligt I må sætte jer ned stille og roligt og tale forventninger, for det andet holder ikke, du er jo allerede træt af det nu, så hvordan tror du ikke du ville have det om 1 år..... Det er klart at man vil synes nogle ting er håbløst kedelige, men prøv at fordel den sjoveste for jer, af det kedelige, det kan hjælpe lidt på vej!!!! 

håber i får løst det snarest....

Anmeld

27. marts 2010

prettybutterfly

Jeg ville skride og la ham sejle sin egen sø!!! Jeg ved godt det er lettere sagt end gjort, men jeg boede selv med sådan en kæreste engang. Det tog mig over 1 år at indse det var mig der gjorde alt og han bare misbrugte det. Og tog yderligere 9 måneder før jeg tog mig sammen til at skride fordi jeg "elskede" ham. Men fuck da den nar! Er så glad for jeg endeligt tog mig sammen til at komme videre. Sådan nogle mennesker er altså ik værd at bruge tid sammen med. De siger de ændrer sig men gør det ikke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.