Zette skriver:
Idag da min kæreste kommer hjem fra arbejde snakker han snik/snak ude i gangen om at hans far nok er igang med at finde på en gave til vores baby som snart kommer ud. Jeg står i køkkenet og udbryder "åh jeg elsker bare gaver - det er det bedste"
Pludselig står han bag mig og siger - "sagde du at du elsker gaver?" og stikker en pakke i hånden på mig! Jeg åbner den og det er et brætspil jeg har ønsket mig længe!
er lykkelig og glæder mig allerede til at spille det... så siger han "men der er mere"
Imorgen skal vi jo i parken og se x-factorfinale (som han også har købt til mig) og ja ja ja så skal vi da lige på hotel og sove i sky-room på wake up copenhagen - med udsigt over hele KBH.
Jeg elsker ham! Verdens lækreste kæreste!!!!
Hvor fantstisk er det lige
Sikke en dejlig overraskelse og skøn kæreste! Jeg bliver så glad på andres vegne når de har de her skønne kærester, og det giver så meget håb om at der virkelig findes dejlige mænd derude - SÅ tillykke med ham 
Håber i får en sjov og hyggelig aften i Parken og på skønt hotel -der er ikke noget bedre end at blive forkælet 
Anmeld