Verdens BEDSTE overraskelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

smokin

Idag da min kæreste kommer hjem fra arbejde snakker han snik/snak ude i gangen om at hans far nok er igang med at finde på en gave til vores baby som snart kommer ud. Jeg står i køkkenet og udbryder "åh jeg elsker bare gaver - det er det bedste"

Pludselig står han bag mig og siger - "sagde du at du elsker gaver?" og stikker en pakke i hånden på mig! Jeg åbner den og det er et brætspil jeg har ønsket mig længe! er lykkelig og glæder mig allerede til at spille det... så siger han "men der er mere"

Imorgen skal vi jo i parken og se x-factorfinale (som han også har købt til mig) og ja ja ja så skal vi da lige på hotel og sove i sky-room på wake up copenhagen - med udsigt over hele KBH.

Jeg elsker ham! Verdens lækreste kæreste!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Jibbe

Zette skriver:

Idag da min kæreste kommer hjem fra arbejde snakker han snik/snak ude i gangen om at hans far nok er igang med at finde på en gave til vores baby som snart kommer ud. Jeg står i køkkenet og udbryder "åh jeg elsker bare gaver - det er det bedste"

Pludselig står han bag mig og siger - "sagde du at du elsker gaver?" og stikker en pakke i hånden på mig! Jeg åbner den og det er et brætspil jeg har ønsket mig længe! er lykkelig og glæder mig allerede til at spille det... så siger han "men der er mere"

Imorgen skal vi jo i parken og se x-factorfinale (som han også har købt til mig) og ja ja ja så skal vi da lige på hotel og sove i sky-room på wake up copenhagen - med udsigt over hele KBH.

Skønt!!!

Har lige boet på 12. etage på Wakeupcopenhagen på værelse 1219... det kan virkelig anbefales og super super udsigt

Rigtig god fornøjelse!

Anmeld

26. marts 2010

Maise

Zette skriver:

Dit heldige asen, må jeg låne ham

Ej fik selv et hotelophold i 2 døgn i 30 års fødselsdagsgave med 3 retters menu på et hotel i europa, og et massage gavekort. Vi har dog ikke fået det brugt da jeg fik problemer i graviditeten. Var 7 måneder henne da jeg fik gaven. hehe men skal da klart snart have den massage og så kan han trille barnevognen imens.så må gavekortet bruges når jeg er færdig med at amme. hmm malmø er jo ikke så langt væk.

Anmeld

26. marts 2010

Ansemusen

Nøj hvor bliver man da slet ikke misundelig nu...! Sikke en fantastisk dejlig overraskelse  Sådan en kunne jeg godt bruge! Men min kæreste er ikke helt så god til at få sådan noget gjort desværre, og så kniber det med pengene til noget så stort. Men har ALTID ønsket mig noget lignende og det ved han. Så jeg håber at opleve det en dag *drømme drømme*

Anmeld

27. marts 2010

smokin

Ansemusen skriver:

Nøj hvor bliver man da slet ikke misundelig nu...! Sikke en fantastisk dejlig overraskelse  Sådan en kunne jeg godt bruge! Men min kæreste er ikke helt så god til at få sådan noget gjort desværre, og så kniber det med pengene til noget så stort. Men har ALTID ønsket mig noget lignende og det ved han. Så jeg håber at opleve det en dag *drømme drømme*

Min kæreste arbejder i rejsebureau så vi har fået en "orange" pris SKØØØØØØØØNT! Min kæreste er fantastisk til sådan noget. Fik tur til USA i årsgave og et halvt år efter fik jeg en tur til Island i julegave... så jeg føler mig rigtig priviligeret! Og han er god til at komme med alt fra smykker til brætspil som jeg ønsker mig, eller støvler som jeg har stået og sukket efter hver gang jeg gik forbi i 3 måneder... var bare alt for nærrig til at give 3000 for dem. Dem kom han med "bare fordi han elsker mig"... Men det kan altså også være en billig tankblomst. Jeg bliver lige glad hver gang, synes det er så sødt.

Vi kan heller aldrig aftale 1000 kr. i julegave - han bruger altid meget mere. Han begrænsede sig dog i denne jul fordi vi skulle gemme penge til Malou og alle de ting vi skal nå at købe til hende...

Men han får altid sneget et eller andet ind som ikke står i budgettet - bl.a. x-factor og hotelophold

Anmeld

27. marts 2010

Ansemusen

Zette skriver:

Min kæreste arbejder i rejsebureau så vi har fået en "orange" pris SKØØØØØØØØNT! Min kæreste er fantastisk til sådan noget. Fik tur til USA i årsgave og et halvt år efter fik jeg en tur til Island i julegave... så jeg føler mig rigtig priviligeret! Og han er god til at komme med alt fra smykker til brætspil som jeg ønsker mig, eller støvler som jeg har stået og sukket efter hver gang jeg gik forbi i 3 måneder... var bare alt for nærrig til at give 3000 for dem. Dem kom han med "bare fordi han elsker mig"... Men det kan altså også være en billig tankblomst. Jeg bliver lige glad hver gang, synes det er så sødt.

Vi kan heller aldrig aftale 1000 kr. i julegave - han bruger altid meget mere. Han begrænsede sig dog i denne jul fordi vi skulle gemme penge til Malou og alle de ting vi skal nå at købe til hende...

Men han får altid sneget et eller andet ind som ikke står i budgettet - bl.a. x-factor og hotelophold

SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYD!!!!!!!

Min kæreste er tilgengæld mere kærlig, omsorgsfuld og hensynsfuld end de fleste mænd, og de fleste at mine veninder er dødmisundelige og min familie fortæller mig hvor heldig jeg er at have ham dejlige Rasmus *griner* Så jeg føler mig sandelig også rigtig heldig i det daglige  med en mand som efter 9 å¨r stadig er forelsket i mig næsten hver dag Det er da heller ikke mere end et par uger siden han kom hjem med en forårsblomst, og dagen efter jeg havde taget en positiv graviditetstest kom han med blomster og en graviditetsbog, så jeg kunne læse om graviditeten uge for uge og skrive ned hvad der sker i min krop osv.
Så er egentlig ikke de små ting jeg savner, men sådan en rigtig sindssyg surprise som bare skubber benene væk under mig, fordi jeg sket slet ikke havde regnet med det. Fx. en nat på et hyggeligt hotel, behøver ikke være noget dyrt, mere det at han har brugt tid på at arrangere det. Og sådrømmer jeg om et romantisk frieri, hihi.

Jeg håber I får en rigtig dejlig aften/nat imorgen!!!

Anmeld

27. marts 2010

lululupo

hvor dejligt...... Håber i nyder dagen!!!!! Skønt med " rigtige " der husker ar være kærlige og romantiske!!

Anmeld

27. marts 2010

lillemunk

Sikke en super dejlig kæreste du har da der.... Man bliver jo helt misundelig

Håber i vil nyde dagen og rigtigt hygge jer

weekend knuser fra Karin

Anmeld

27. marts 2010

smokin

lillemunk skriver:

Sikke en super dejlig kæreste du har da der.... Man bliver jo helt misundelig

Håber i vil nyde dagen og rigtigt hygge jer

weekend knuser fra Karin

Tusind tak, jeg glæder mig også meget 

Anmeld

27. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Holddaop hvor skønt altså

Vi skal 'bare' holde x factor finale halløj herhjemme, med raclette, jordbærkage og et vennepar og deres børn

Sky-room, er der så glas i loftet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.