Zette skriver:
Min kæreste arbejder i rejsebureau så vi har fået en "orange" pris
SKØØØØØØØØNT! Min kæreste er fantastisk til sådan noget. Fik tur til USA i årsgave og et halvt år efter fik jeg en tur til Island i julegave... så jeg føler mig rigtig priviligeret! Og han er god til at komme med alt fra smykker til brætspil som jeg ønsker mig, eller støvler som jeg har stået og sukket efter hver gang jeg gik forbi i 3 måneder... var bare alt for nærrig til at give 3000 for dem. Dem kom han med "bare fordi han elsker mig"... Men det kan altså også være en billig tankblomst. Jeg bliver lige glad hver gang, synes det er så sødt.
Vi kan heller aldrig aftale 1000 kr. i julegave - han bruger altid meget mere. Han begrænsede sig dog i denne jul fordi vi skulle gemme penge til Malou og alle de ting vi skal nå at købe til hende...
Men han får altid sneget et eller andet ind som ikke står i budgettet - bl.a. x-factor og hotelophold 
SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYD!!!!!!!
Min kæreste er tilgengæld mere kærlig, omsorgsfuld og hensynsfuld end de fleste mænd, og de fleste at mine veninder er dødmisundelige og min familie fortæller mig hvor heldig jeg er at have ham dejlige Rasmus *griner* Så jeg føler mig sandelig også rigtig heldig i det daglige med en mand som efter 9 å¨r stadig er forelsket i mig næsten hver dag
Det er da heller ikke mere end et par uger siden han kom hjem med en forårsblomst, og dagen efter jeg havde taget en positiv graviditetstest kom han med blomster og en graviditetsbog, så jeg kunne læse om graviditeten uge for uge og skrive ned hvad der sker i min krop osv.
Så er egentlig ikke de små ting jeg savner, men sådan en rigtig sindssyg surprise som bare skubber benene væk under mig, fordi jeg sket slet ikke havde regnet med det. Fx. en nat på et hyggeligt hotel, behøver ikke være noget dyrt, mere det at han har brugt tid på at arrangere det. Og sådrømmer jeg om et romantisk frieri, hihi.
Jeg håber I får en rigtig dejlig aften/nat imorgen!!!
Anmeld