Hej,
tja, navnet havde vi snakket om allerede inden jeg blev gravid, (nu 24+6) men desværre kun drengenavne, i tirsdags fik vi afvide at vi venter en lille pige, så nu er vi helt lost. Vi har begge nogle ret specielle efternavne + at vi kommer fra 2 forskellige lande hvor der er meget forskel på hvilke navne man bruger. Min mand er jøde så vi kunne godt tænke os et fint gammelt jødisk pigenavn, nogle idéer?
Mht ting fik vi det første sæt tøj sidste weekend af nogle veninder, i tirsdags var vi en tur i sydsverige for at hente en brugt barnevogn og en kurvevugge, og så købte vi liiige et par supersøde små lyserøde strømper, så det er det. Regner med at svigermor når vi tager derned i næste uge gerne vil handle lidt ting og sager, nu de bor så langt væk, og når vi kommer tilbage fra ferie har jeg nogle veninder som jeg skal ud og kigge lidt babyting og stof med. Så stille og roligt.
Har egentligt et lille spørgsmål. Vi købte en fin brugt Emmaljunga kombivogn som er 3 år gammel, der er intet i vejen med den foruden at kalechen er en smule solbleget, vi tænkte at hvorfor bruge 5-7000 kr på en ny vogn. Er der andre der har købt brugt og hvordan føltes det? Det virker som om alle køber de sidste nye og fine. Vi er en smule hårdt spændt for økonomisk og regner med at der kommer mange flere udgifter, så det nytter ikke noget at tømme kassen på bare en ting. Men alligevel vil man jo gerne have alt det nyeste og fineste når den lille prinsesse kommer,forestiller mig dog at når hun er her er det det eneste som betyder noget.
Det blev vist en smule langt, håber i kunne følge med.
Knus herfra
Anmeld