Hvornår begyndt I at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

BJL2010

Hvornår begyndte I at købe ind til baby og ellers generelt gøre klar til baby? Altså hvor langt var I henne?

Og lige en mere: Hvornår begyndte I at snakke navne?

Pyh, sikke mange tanker man gør sig som gravid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Faith

Louis P skriver:

Hvornår begyndte I at købe ind til baby og ellers generelt gøre klar til baby? Altså hvor langt var I henne?

Jeg er 20 uger henne og skal en tur i Ikea i morgen og powershoppe til drengene. Har ikke turdet før.

Navne har vi snakket om lige siden jeg fandt ud af at jeg var gravid, men vi er ikke nået frem til noget endeligt endnu.

Anmeld

26. marts 2010

FruEllingsen

Louis P skriver:

Vi begyndte så småt at købe lidt ind efter NF skanning. men gik først rigtig igang efter MD skanningen.

Navne har vi snakket om siden jeg smed p-pillerne. vi har dog ikke besluttet noget endnu

Hilsen Drømmer 29+1

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

Allerede inden jeg var 3 mdr henne... og var meget imod det...

Anmeld

26. marts 2010

Sesse89

Havde købt lidt små ting inden NF

Men puslekommode og seng efter NF

Navnet snakkede vi om ca 2-3 uger inden MD i uge 18.

Anmeld

26. marts 2010

Pige2009

Jeg købte de første ting, da jeg var 20 uger henne og gik så først shop amok, da jeg var 32 uger henne.

Navne har hele tiden været i tankerne.

K.h. Linda

Anmeld

26. marts 2010

Fyn

Er i uge 33 (hurra) og vi er først lige begyndt at købe ind.... Med fine små dragter og huer. Faktisk begyndte bedsteforældrene laaang tid før os, men gav det først til os i uge 25, da vi var mere klar til det.

Jeg tror ikke værelset (eller noget som helst) bliver klar før engang i uge 39. Det sidste bliver også først hentet der (barnevogn, vugge, autostol)...så....

C.

Anmeld

27. marts 2010

lululupo

har købt puslebord, reol og lidt tøj, resten køber vi inden for de næste 4/5 uger tror jeg!!! Arver en masse så det er skønt

Vi begynder at lave hendes værelse om 2 uger, der skal males, mv..... 

Navnet var på plads længe før jeg blev gravid, men vi brugte laaaaannnggg tid dengang på at finde det rette kan jeg huske!!!

Christina uge 29

Anmeld

27. marts 2010

Tjuls

Gik i gang efter NF scanningen..

Navnet vidste vi allerede før vi viste jeg blev/var gravid.. Min søster var nemlig gravid og havde kigget i navnebog, så vi hapsede den.. Blev enige om at Loke var det eneste flotte navn i den, og fik vi nogensinde børn sammen, så skulle vores baby hedde Loke (Hvis det da var en dreng).. Ugen efter stod jeg med en positiv test..  Og Loke var altså en "upser", men ønsket fra dag 1

Anmeld

27. marts 2010

Low

Louis P skriver:

Jeg ventede til jeg vidste hvad kønnet var. Og det var til Md scanningen og jeg var 20+0 der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.