Folkeskolelærer ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Risen

6800 skriver:

Hejsa jeg har været lærer i snart to år....du kan kun starte i august.

Lige nu hedder det 2 eller 3 liniefag (altså fag du kan undervise i) enten 2 store (dansk, matematik, idræt eller historie) eller 1 stort og 2 små (resten).

Jeg synes det var 4 super fede år...og svært?? ja man kommer aldrig helt nemt igennem en længere vidergående uddannelse. men jeg er bestemt ikke en der sidder og laver lektier fra morgen til aften, jeg er nok den dovne studerende, men jeg kom da igennem.

Da jeg var færdig var det ikke noget problem og få arbejde, men det er det nok lidt i dag, da der er blevet fyret en del, men meget kan jo nå og ændre sig inden du bliver færdig...

Håber du kunne bruge det til noget, og du er velkommen til at komme med flere spørgsmål

Tak for et godt og oplysende svar! Det er bare så spændende! Nu er jeg altså lige rigtig fræk og sender dig en masse spørgsmål, det er jo ikke hver dag man kan få fat på en skolelærer!  

Synes godt nok det er "lidt" fag man kan vælge ? .. Har man mulighed for at læse ekstra fag efterfølgende? Mener at have hørt at det koster en smule ekstra at gøre dette ? .. 

Har fået anbefalet Zahles , kender du til det? og hvad mener du ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Risen

ct skriver:

Ja,  men mon ikke, du kan være heldig. - Du må bare begynde at søge plads allerede nu så

Det er bestemt ikke sikkert, har faktisk ringet rundt idag for at forhører mig lidt omkring venteliste m.m og her i kbh er børnene omkring 14-18 måneder før de kan komme i vuggestuen.. hmm.. 

Anmeld

26. marts 2010

CamillaT89

Risen skriver:

Det er bestemt ikke sikkert, har faktisk ringet rundt idag for at forhører mig lidt omkring venteliste m.m og her i kbh er børnene omkring 14-18 måneder før de kan komme i vuggestuen.. hmm..