Zette skriver:
Jeg tænker at jeg godt kunne tænke mig nogle anbefalinger til restauranter. Jeg er selv Helt vild med at gå ud og spise og dyrker det meget med min forlovede.
Jeg kan da selv ligge ud.
Snekken i Roskilde
Det er både ala carte og sushi. Jeg har aldrig spist fra deres kort, kun sushien, men den er til gengæld HIMMELSK. Det er gourmetsushi ud over alle grænser - og jeg mindes kun at have fået så god sushi i udlandet. Det er måske lidt pebret men bestemt det hele værd. Man kan bl.a få "spis til du er mæt - kokkens anbefalinger" for 399 pr.pers.
Malling og Schmidt
Gourmetrestaurant i Århus - I love it!! Fantastisk oplevelse - hvor der er fortælling om hver ret. Fuldstændig vild oplevelse hvor der bliver kræset for detaljerne. Ligger i den rigtig dyre ende af skalaen - 4000 kr. for en middag. Men den dag i dag husker jeg det som var det igår.
Nagoya
Sølvtorvet i KBH. Running sushi. God til prisen. 188 kr. for alt det du kan spise. Det er forskelligt hvad der kommer på båndet, de har to bånd, et med sushi og et ovenover med kinesiske retter - (så hvis man fx ikke er helt tosset med sushi kan man sagtens tage derind alligevel)
Hvilke anbefalinger har du?
Uhh...snekken i Roskilde...
Jeg har været til barnedåb der, hvor vi fik brunch, det var rigtig godt, og dejlige omgivelser...
Jeg vil rigtig gerne derned og prøve deres rullende sushi...
ENVY i Odense, efter de har fået nye ejere, synes deres mad er virkelig god, og med gode råvarer der passer til årstiden. De har brunch med opfyldning når man er 3+ per. og det er virkelig godt, og man bliver nemt siddende i timer...
Tante The i KBH, den ligger i en side gade til istedgade. Et lille sted, indrettet som mormors stue, hvor man kan få the og kager...virkelig hyggeligt...
Kellers Park ved Vejle, det er på et af comwells hoteller... Den bedste gourmet middag jeg har fået i DK - kan varmt anbefale at tage vin-menu til maden...