Anbefal en restaurant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.364 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

smokin

Jeg tænker at jeg godt kunne tænke mig nogle anbefalinger til restauranter. Jeg er selv Helt vild med at gå ud og spise og dyrker det meget med min forlovede.

Jeg kan da selv ligge ud.

Snekken i Roskilde

Det er både ala carte og sushi. Jeg har aldrig spist fra deres kort, kun sushien, men den er til gengæld HIMMELSK. Det er gourmetsushi ud over alle grænser - og jeg mindes kun at have fået så god sushi i udlandet. Det er måske lidt pebret men bestemt det hele værd. Man kan bl.a få "spis til du er mæt - kokkens anbefalinger" for 399 pr.pers.

Malling og Schmidt

Gourmetrestaurant i Århus - I love it!! Fantastisk oplevelse - hvor der er fortælling om hver ret. Fuldstændig vild oplevelse hvor der bliver kræset for detaljerne. Ligger i den rigtig dyre ende af skalaen - 4000 kr. for en middag. Men den dag i dag husker jeg det som var det igår.

Nagoya

Sølvtorvet i KBH. Running sushi. God til prisen. 188 kr. for alt det du kan spise. Det er forskelligt hvad der kommer på båndet, de har to bånd, et med sushi og et ovenover med kinesiske retter - (så hvis man fx ikke er helt tosset med sushi kan man sagtens tage derind alligevel)

Hvilke anbefalinger har du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Jibbe

Ruths Hotel i Skagen, både deres gourmetrestaurant og deres brasserie. En smule dyrt men der er virkelig også kræset for alle tingene og råvarerne er i top.

Brøndums Hotel i Skagen... super køkken, med smørrebrød og klassiske ting til frokost og chateaubriand, crepes suzettes osv om aftenen. Super betjening med tranchering, anretning og flambering ved bordet. Meget rimelige priser i forhold til kvaliteten

Umami i KBH. Super sushirestaurant

Pastis i KBH. Super fransk brasserie.

Noma i KBH... vores eneste 2-stjernede Michelinrestaurant i DK, nr. 3 på listen over de bedste restauranter i verden...

Grappa i Århus tror jeg den hedder... lille hyggelig italiensk restaurant/vinbar ved åen... fantastiske pastaretter og masser af vine på glas...

Hmm det var vist lige det jeg kan komme i tanke om nu

Anmeld

26. marts 2010

smokin

Jibbe skriver:

Ruths Hotel i Skagen, både deres gourmetrestaurant og deres brasserie. En smule dyrt men der er virkelig også kræset for alle tingene og råvarerne er i top.

Brøndums Hotel i Skagen... super køkken, med smørrebrød og klassiske ting til frokost og chateaubriand, crepes suzettes osv om aftenen. Super betjening med tranchering, anretning og flambering ved bordet. Meget rimelige priser i forhold til kvaliteten

Umami i KBH. Super sushirestaurant

Pastis i KBH. Super fransk brasserie.

Noma i KBH... vores eneste 2-stjernede Michelinrestaurant i DK, nr. 3 på listen over de bedste restauranter i verden...

Grappa i Århus tror jeg den hedder... lille hyggelig italiensk restaurant/vinbar ved åen... fantastiske pastaretter og masser af vine på glas...

Hmm det var vist lige det jeg kan komme i tanke om nu

I pasta!! Så jeg må ind forbi Århus næste gang jeg er i Jylland.

Anmeld

26. marts 2010

Jibbe

og det er ikke så dyrt på Grappa... ca 115-140 kr for en stor ret som man sagtens kan blive mæt af, og super betjening

Anmeld

26. marts 2010

..

Zette skriver:

Jeg tænker at jeg godt kunne tænke mig nogle anbefalinger til restauranter. Jeg er selv Helt vild med at gå ud og spise og dyrker det meget med min forlovede.

Jeg kan da selv ligge ud.

Snekken i Roskilde

Det er både ala carte og sushi. Jeg har aldrig spist fra deres kort, kun sushien, men den er til gengæld HIMMELSK. Det er gourmetsushi ud over alle grænser - og jeg mindes kun at have fået så god sushi i udlandet. Det er måske lidt pebret men bestemt det hele værd. Man kan bl.a få "spis til du er mæt - kokkens anbefalinger" for 399 pr.pers.

Malling og Schmidt

Gourmetrestaurant i Århus - I love it!! Fantastisk oplevelse - hvor der er fortælling om hver ret. Fuldstændig vild oplevelse hvor der bliver kræset for detaljerne. Ligger i den rigtig dyre ende af skalaen - 4000 kr. for en middag. Men den dag i dag husker jeg det som var det igår.

Nagoya

Sølvtorvet i KBH. Running sushi. God til prisen. 188 kr. for alt det du kan spise. Det er forskelligt hvad der kommer på båndet, de har to bånd, et med sushi og et ovenover med kinesiske retter - (så hvis man fx ikke er helt tosset med sushi kan man sagtens tage derind alligevel)

Hvilke anbefalinger har du?

Tusind tak for tippene, du har samme smag som mig Nu ved vi hvor vi skal hen næste gang vi kommer til Kbh

Anmeld

26. marts 2010

lululupo

uhmmmm hvis vi skal have sushi bliver det på sushi treat på søndreboulevard, vestrebro i kbh!!! Lille hyggeligt sted, og tro mig den bedste sushi ever!!!!

Gusto/gisto tror jeg den hedder, italiensk i roskilde ved jernbanegade!!! Alt her er fantastisk og RIGTIG italiensk, uhmmmm bare det hjemmebagte brød, mums!!!

Madklubben samt den anden ( det hedder den faktisk ) fantastisk koncept med lækker mad, og mulighed for at smage alle deres desserter i fuld str, uhmmm lige noget for et dessert menneske som mig!!!

Anmeld

26. marts 2010

TbCp

Den Gamle Kro i Odense

Dejligt sted, sød betjening og fantastisk mad!!!

Anmeld

26. marts 2010

Low

Spise Loppen på Christania: 

Super super god mad til en fornuftig pris. Der er hyggeligt og flot og man føler sig velkommen. God betjening. Der er billeder på væggen og flotte borde. Det kan anbefales.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2010

FrkT

Vi er yderst sjældent ude at spise (men jeg har jo også en kok herhjemme til hverdag ). Men jeg kan da nævne et par enkelte steder....

Restaurant Italia i Århus

Fantastisk god mad, specielt fra deres buffet. Og selvom prisen ikke er vild høj (tror vi gav omkring 400 for mad til os begge samt et glas vin og vand), så oser stedet altså bare af at være et "fint" sted. Det var det første sted vi var ude at spise sammen, og jeg er helt sikker på det ikke bliver sidste gang vi skal ud at spise der!

Mongolian Barbeque i Silkeborg (den er også i flere andre byer)

Super lækkert sted, hvor du selv tager alle de ingredienser du har lyst til og går op til kokken med dem, som så steger det hele for dig. Rigtig lækkert! Og igen er det billigt.

Café Casa Blanca i Aalborg

Rigtig god mad til en fair pris. Og så er stedet rigtig romantisk.

A Hereford Beefstouw ved Herning

Den ældste restaurant i kæden. Super mad og rigtig hyggeligt sted.

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

FrkT skriver:

Mongolian Barbeque i Silkeborg (den er også i flere andre byer)

Super lækkert sted, hvor du selv tager alle de ingredienser du har lyst til og går op til kokken med dem, som så steger det hele for dig. Rigtig lækkert! Og igen er det billigt.

Det er et super godt sted... Vi elsker bare det sted.. Rigtig hyggeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.