Ik igen:(!!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Mettemus

Årh nej hvor trist! Det er virkelig den værste følelse í verden først at have glædet sig over sine to streger for så at få at vide at det hele er tabt på gulvet. Sender dig et kæmpe kram og medfølende tanker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Riksen

Årh nej da!

Jeg ved ikke, hvad jeg skal skrive... der er nok ikke rigtigt noget vi herinde kan skrive til dig, der kan hjælpe dig igennem, det du nu skal igennem. Det er en trist situation du står i, og jeg føler med dig og håber, at du kommer stærkere ud på den anden side.

Anmeld

26. marts 2010

Kløver

line7 skriver:

Har været til scanning idag. uge 7+0.

Intet foster var at se

Lægen mener derfor at jeg nu bar skal vente også vil der formodenlig komme en blødning og en abort..

Årh gud kan ikke gå igennem dette igen. Har jo gået med troen om at denne gang var alt godt

øv hvor er jeg da ked at høre den slags, sender et stort stort kram og håber et elelr andet sted lægen har taget fejl

mange knus herfra

Anmeld

26. marts 2010

Valle81

Sender dig kæmpe kram........

Det er ikke tila t bære når det sker, har selv været ude for det, så ved hvordan du har det og hvad du går igennem, selvom det er en ringe trøst.

Kæmpe knus igen

Christina

Anmeld

26. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sikke noget.

Jeg håber lykken snart vil smile til jerer. Det er bare ikke fair sådan noget.

Anmeld

27. marts 2010

Linekocemba

Var til egen læge igår, han mente jeg havde fået en forkert besked. Eller den kan være forkert. Ik altid man kan se foster så tidligt.

hmm. så nu skal jeg køre videre med vandre journal mandag og bar vente på en ny scanning...

nøj jeg er forvirret

Anmeld

27. marts 2010

Riksen

line7 skriver:

Var til egen læge igår, han mente jeg havde fået en forkert besked. Eller den kan være forkert. Ik altid man kan se foster så tidligt.

hmm. så nu skal jeg køre videre med vandre journal mandag og bar vente på en ny scanning...

nøj jeg er forvirret

Puha, sikke en rutsjetur de har sendt dig ud på. Jeg håber inderligt, at din læge har ret! Jeg krydse fingre og sender dig varme tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.