Ik igen:(!!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Linekocemba

Har været til scanning idag. uge 7+0.

Intet foster var at se

Lægen mener derfor at jeg nu bar skal vente også vil der formodenlig komme en blødning og en abort..

Årh gud kan ikke gå igennem dette igen. Har jo gået med troen om at denne gang var alt godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Trolde_mor

Hvor gør det mig ondt at høre for dig

Og igen.. det er simpelthen ikke fair.. Ville ønske jeg vidste hvad jeg skulle skrive men kan i hvert fald give dig et stort kram herfra

Anmeld

26. marts 2010

lillemunk

Aiii det er ikke fair

Kæmpe knuser fra Karin

Anmeld

26. marts 2010

MyBaby

Stort knus og kram herfra! Hvor føler jeg bare med dig!

Nina

Anmeld

26. marts 2010

Pige2009

Fuck! Det er bare vanvittig hårdt. Selvom det er svært, så prøv at huske på, det var et foster der ikke var levedygtigt.

Håber du har god støtte omkring dig, for det er bare en rigtig hård periode du går igennem.

Sender dig en masse positive tanker.

K.h. Linda

Anmeld

26. marts 2010

Linekocemba

tak..

Gid lægen dog bar havde taget fejl. men chancen for at han har det er meget meget lille

Anmeld

26. marts 2010

lululupo

øvv altså....herfra

Anmeld

26. marts 2010

Ansemusen

Det gør ondt at høre at du igen har mistet  Men der skal nok være et barn til dig derude, selvom det måske ikke helt føles sådan lige nu

Anmeld

26. marts 2010

oo

åh for søren da også jeg gik igennem det samme i januar 2009 - intet foster at finde nogen steder, "du skal bare vente på blødningen". det er ligesom at blive slået rigtig hårdt i hovedet!

husk nu, at hvis du får ondt, så skal du afsted til hospitalet, det KAN godt sidde udenfor livmoderen, og der gælder det virkelig om at reagere ved smerter!!

jeg sender dig det største  og håber du snart er igennem det her.

Anmeld

26. marts 2010

businesstigger

Øv hvor trist. Det gør mig ondt på dine vejne. Prøvede selv det samme i feb. og det er modbydeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.