seleforlænger..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. marts 2010

Bondepigen

trunte89 skriver:

Vi var rundt ved stortset alle Bilforhandlere/værksteder i byen og nabobyen og fik samme besked hvert sted. Og det med at sætte ny sele i var slet ikke noget de gjorde. Mener, at det var alt for dyrt, så det har ikke været derfor de sagde det. Men vi turde ikke andet end at stole på dem.

Hmmm alt for dyrt. Den har jeg alligevel ikke hørt før, troede da gerne de ville tjene penge...  

Ja, jeg er ikke ligefrem blevet klogere, men mon det overhovedet bliver nødvendigt, for altså... tror ikke hun tager voldsomt meget på udad, og den kan jo godt lukkes nu og det er ikke sådan at den strammer eller noget...... Mon ikke det mest er i højden de vokser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Mimic

da vi forhørte os om det med seleforlængere, fik vi at vide at det for det første ville blive meget dyrt, og for det andet skulle bilen synes med det... jeg ville ikke gøre det... synes ikke det virker særligt sikkert, også selvom den er godkendt osv... men bare min mening

Linda

Anmeld

27. marts 2010

trunte89

bondepigen skriver:

Hmmm alt for dyrt. Den har jeg alligevel ikke hørt før, troede da gerne de ville tjene penge...  

Ja, jeg er ikke ligefrem blevet klogere, men mon det overhovedet bliver nødvendigt, for altså... tror ikke hun tager voldsomt meget på udad, og den kan jo godt lukkes nu og det er ikke sådan at den strammer eller noget...... Mon ikke det mest er i højden de vokser..

Ville helt sikkert vente så og se om det overhovedet bliver relevant. For jo,  det skulle gerne være højden der vokser mest nu.

Anmeld

28. marts 2010

Bondepigen

Linda skriver:

da vi forhørte os om det med seleforlængere, fik vi at vide at det for det første ville blive meget dyrt, og for det andet skulle bilen synes med det... jeg ville ikke gøre det... synes ikke det virker særligt sikkert, også selvom den er godkendt osv... men bare min mening

Linda

Tak, venter og ser om det overhovedet bliver nødvendigt... Det var osse kun noget jeg tænkte på til hvis det blev virkelig nødvendigt...

Anmeld

28. marts 2010

Bondepigen

trunte89 skriver:

Ville helt sikkert vente så og se om det overhovedet bliver relevant. For jo,  det skulle gerne være højden der vokser mest nu.

Ja, tror osse jeg lægger det lidt på hylden for nu, så må jeg jo se om det bliver nødvendigt...

Anmeld

4. juni 2010

Laulund87

bondepigen skriver:

Ja, tror osse jeg lægger det lidt på hylden for nu, så må jeg jo se om det bliver nødvendigt...

Hvor kan man anskaffe sig sådan en henne?

Anmeld

5. juni 2010

Bondepigen

Laulund87 skriver:

Hvor kan man anskaffe sig sådan en henne?

De kan købes HER....

Anmeld

5. juni 2010

Laulund87

bondepigen skriver:

De kan købes HER....

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.