Hvalpenes tredie uge (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

fit_fys

Zette skriver:

Siberian Husky 

Mine forældres hund er halvt siberian husky, syntes godt jeg kunne genkende lidt De er bedårende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Faith

Zette skriver:

Så er vi nået til uge 3 - hvor tiden dog bare flyver afsted.

Vi vejer nu tæt på 2 kg. allesammen og er efterhånden begyndt at være rigtig små bamser. Øjnene er nu åbnet helt og vi kan sige vov vov og bjæffe og larme som små ulve. Vi har endnu ikke solgt flere end 1 hvalp - men de er heller ikke blevet sat til salg officielt. 

Der er også kommet bisser i munden og hvalpene får nu mælk ved siden af modermælken, små leverpostejshapser og tørkost. Imorgen skal vi så have ormekur igang for første gang (da apoteket ikke havde fået min bestilling da jeg var dernede i formiddags... øv øv).

Jeg har ikke fået taget så mange billeder i denne uge, fordi der simpelthen har været så meget med sygehuset og baby inde i min mave, men lidt er det da blevet til. 

KH
Zette 

Det er bare de dejligste billeder.... Får sådan lyst til at få hvalpe på en af vores osse, men må ikke for manden bare fordi vi ska ha tvillinger. Hva er det dog for en holdning

Anmeld

25. marts 2010

Lucipher

Hvor er det nogle tarvelige billeder at ligge ind. man bliver jo helt blød i knæne. HVor er de bare kære at se på. Tillykke med dem.

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

Nåååårh jeg SMELTER!!!! Jeg nupper den på billede 5!!!!!! Hold op hvor er de søde!!!!!

Anmeld

25. marts 2010

LouiseNielsen

Neeej hvor er de dog altså bare aaaalt for søde.....

Anmeld

25. marts 2010

Vidunderligeunger

hvis du nu får min adresse - hvornår kan de så være her?? alle sammen KÆFT de er bare nuser!!!! 

Anmeld

26. marts 2010

Loa

Iiiiiih kan slet ikke tåle at følge med i de små vapser....

De bliver jo bare skønnere og skønnere.......

Anmeld

26. marts 2010

smokin

BlyViol skriver:

hvis du nu får min adresse - hvornår kan de så være her?? alle sammen KÆFT de er bare nuser!!!! 

haha - de er ikke så glade for at forlade deres hjem endnu. De var på græs igår og hold K*** en gang skrål der kom ud af det... de var yderst nervøse over det nye terræn og to måtte altså tilbage i deres kasse, det var for meget af det gode... vi prøver igen idag, så de kan blive trygge med græsset.. min plan er nemlig at de skal være ude  så meget som muligt så de bliver rigtig glade for det. 

Men de er salgsklare d.29 april.

Anmeld

26. marts 2010

smokin

michella80 skriver:

Nåååårh jeg SMELTER!!!! Jeg nupper den på billede 5!!!!!! Hold op hvor er de søde!!!!!

Det er Plet - han er også bare fantastisk... så kærlig. Elsker at kysse på hænder og bide i tæer, og så er han topnice til at spise tørkost (de andre har ikke helt lært det, men han gumler løs).

Anmeld

27. marts 2010

Barbamama

Zette skriver:

Det er Plet - han er også bare fantastisk... så kærlig. Elsker at kysse på hænder og bide i tæer, og så er han topnice til at spise tørkost (de andre har ikke helt lært det, men han gumler løs).

Nååårh.... Dejligt!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.