Hvalpenes tredie uge (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

smokin

Så er vi nået til uge 3 - hvor tiden dog bare flyver afsted.

Vi vejer nu tæt på 2 kg. allesammen og er efterhånden begyndt at være rigtig små bamser. Øjnene er nu åbnet helt og vi kan sige vov vov og bjæffe og larme som små ulve. Vi har endnu ikke solgt flere end 1 hvalp - men de er heller ikke blevet sat til salg officielt. 

Der er også kommet bisser i munden og hvalpene får nu mælk ved siden af modermælken, små leverpostejshapser og tørkost. Imorgen skal vi så have ormekur igang for første gang (da apoteket ikke havde fået min bestilling da jeg var dernede i formiddags... øv øv).

Jeg har ikke fået taget så mange billeder i denne uge, fordi der simpelthen har været så meget med sygehuset og baby inde i min mave, men lidt er det da blevet til. 

KH
Zette 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Bare mig..

Hold nu op hvor er de dejlige...

Jeg er bare helt vild med den på 2. og 3. billede... -Men de er nu alle sammen kanon søde... Virkelig...

Må man spørge, hvad sådan nogen ligger i prismæssigt?

-Jeg ved jeg før har skrevet herinde, hvor jeg ikke var intra, og er jeg heller ikke nu, grundet pladsmangel.-Ene og alene. Men er bare så nysgerrig og vild med dine hunde!!!! Helt vild!

Marikka 33+0

Anmeld

25. marts 2010

Findusinde

Gud hvor er jeg dog forelsket i den første hvalp!! Nøøøøøøøøøj hvolr er de bare søde!!

Anmeld

25. marts 2010

smokin

marikka skriver:

Hold nu op hvor er de dejlige...

Jeg er bare helt vild med den på 2. og 3. billede... -Men de er nu alle sammen kanon søde... Virkelig...

Må man spørge, hvad sådan nogen ligger i prismæssigt?

-Jeg ved jeg før har skrevet herinde, hvor jeg ikke var intra, og er jeg heller ikke nu, grundet pladsmangel.-Ene og alene. Men er bare så nysgerrig og vild med dine hunde!!!! Helt vild!

Marikka 33+0

Jeg har valgt at sætte dem til 5000 - det er ca. halvdelen af prisen for en ægte med stamtavle, og mine er jo ikke med stamtavle. 
Jeg er også virkelig forelsket i dem og knytter stærke bånd, så jeg sad og snøftede lidt over dem for et par dage siden - for har egentlig slet ikke lyst til at sælge nogle af dem, da jeg elsker dem alle.

Men realistisk set vil jeg gerne af med dem alle. Og beholder dem gerne lidt ekstra tid INDTIL den rigtige familie dukker op.  

Anmeld

25. marts 2010

smokin

Findusinde skriver:

Gud hvor er jeg dog forelsket i den første hvalp!! Nøøøøøøøøøj hvolr er de bare søde!!

Det er også ham der er solgt - men køberen er blevet forelsket i den med det hvide hoved (billede 3+4) og overvejer nu at købe to istedet.

Anmeld

25. marts 2010

Ranarupta

Er du gal, hvor er de bare blevet store!!!

Og alt for kære!

Anmeld

25. marts 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Er du gal, hvor er de bare blevet store!!!

Og alt for kære!

Det er ca et kg nu om ugen... det ender jo med at blive rigtige hunde når de skal afleveres 

Anmeld

25. marts 2010

Bare mig..

Zette skriver:

Jeg har valgt at sætte dem til 5000 - det er ca. halvdelen af prisen for en ægte med stamtavle, og mine er jo ikke med stamtavle. 
Jeg er også virkelig forelsket i dem og knytter stærke bånd, så jeg sad og snøftede lidt over dem for et par dage siden - for har egentlig slet ikke lyst til at sælge nogle af dem, da jeg elsker dem alle.

Men realistisk set vil jeg gerne af med dem alle. Og beholder dem gerne lidt ekstra tid INDTIL den rigtige familie dukker op.  

Uha, det lokker så Godt jeg har kæresten til at sige nej !

Ja jeg forstår sørme godt, at du gerne ville beholde dem alle sammen, hvis det var muligt... De er SATME også lækre.!

Anmeld

25. marts 2010

fit_fys

Hvor er de dejlige

Hvad hedder racen?

Anmeld

25. marts 2010

smokin

T.K. skriver:

Hvor er de dejlige

Hvad hedder racen?

Siberian Husky 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.