Opdate op +9 og ringe til fødegangen:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Mettemus

Hvor er det vildt og spøndende! Hepper på at jordmoderen får ret  Held og lykke!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Næhhhhhhhhhhhhhhh..................desværre ikke:0(

Har kraftige plukveer som niver, men intet regelmæssigt, nogle gange 3-5 i træk, men så kan der gå timer hvor der ingen er:0(

Men bløder stadig og slimproppen kom i morges, så måske.

Er bare i dårligt humør idag, keder mig så meget og er så utålmodig og synes bare det hele er bræk idag:0) Tror min kære mand kunne ønske mig langt herfra idag:0)

Knus

Stort knus herfra!

I det mindste sker der lidt hos dig, her er der totalt stilstand og jeg er BITTER... så selvfølgelig ikke helt stilstand hehe. - Tænk at man kan blive i SÅ dårligt humør.

Laura 76+4

Anmeld

26. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Stort knus herfra!

I det mindste sker der lidt hos dig, her er der totalt stilstand og jeg er BITTER... så selvfølgelig ikke helt stilstand hehe. - Tænk at man kan blive i SÅ dårligt humør.

Laura 76+4

76+4, jep den er jeg med på:0) Vi er holder på ungerne ligesom elefanterne:0)

Åhh min kære, ved du hvad, jeg tror sku ikke der sker mere for mig her, så deprimerende som det kan være!!

Ja det er bare utroligt så mega tvær man kan blive. Jeg ligger bare inde i sengen og surmuler og vil bare gerne sove dagene væk. har ingen motivation til en skid, for at sige det rent ud..... Rejser mig og går ud for at spise lidt og drikke lidt og drunkner min skuffelse i masser af chokolade.

Altså en trøst er da at vi på den ene enller anden måde kan se en ende på det:0) Mandag så sker der i hvertfald et eller andet, men der er jo SÅ LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG tid til:0(

Kunne være man skulle komme i bad og i tøjet og gå en lang tur:0)

Christina

Anmeld

26. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

76+4, jep den er jeg med på:0) Vi er holder på ungerne ligesom elefanterne:0)

Åhh min kære, ved du hvad, jeg tror sku ikke der sker mere for mig her, så deprimerende som det kan være!!

Ja det er bare utroligt så mega tvær man kan blive. Jeg ligger bare inde i sengen og surmuler og vil bare gerne sove dagene væk. har ingen motivation til en skid, for at sige det rent ud..... Rejser mig og går ud for at spise lidt og drikke lidt og drunkner min skuffelse i masser af chokolade.

Altså en trøst er da at vi på den ene enller anden måde kan se en ende på det:0) Mandag så sker der i hvertfald et eller andet, men der er jo SÅ LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG tid til:0(

Kunne være man skulle komme i bad og i tøjet og gå en lang tur:0)

Christina

Næ! Jeg er all for chokolade, seng/sofa og selvynk i disse dage... selvom vejret faktisk er dejligt og det sikkert ville gøre underværker!

Vi har dog besluttet, nu da jeg ikke skal føde før om 3 år, at vi tager på weekend på landet hos min mor. - Thomas skal arbejde, så meget rart at jeg kan babysittes lidt... måske min mor så kan overtales til at lufte den gravide... for så kan den gravide komme ud og købe den nye nynne bog.

Laura

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.