Opdate op +9 og ringe til fødegangen:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
23 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Valle81

Hej alle i skønne damer:0)

Først tusind tak for alle Jeres søde indlæg i tidligere debat:0)

Skulle som sagt afsted til samtale idag kl 1130. Vi kom ind og jeg fik kørt en kurve. Han har det bare så godt og gud hvor har du en lille bokser i maven, sagde jordemoderen. Jeps kunne jeg kun sige til det.0)

Så blev jeg scannet for at de kunne se om jeg havde fostervand nok, og det var der rigteligt af.

Så blev jeg tjekket indvendigt, alt var fint, livmoderhals på 1 1/2 cm, og var faktisk omkring 2 cm åben:0)

Hun var, som hun selv sagde, lidt ond ved mig. Løsnede hinder på mig og gjorde alt hvad hun kunne for at sætte skub i en fødsel. Je begyndte at bløde, hvilket hun sagde var et godt tegn, da jeg er "klar":0)

Og så blev vi sendt hjem, med beskeden om at hun ville kigge til os i morgen tidlig når hun mødte, for hun var ret sikker på at vi var at finde med vores baby der:0)

Ellers har vi fået en tid til igangsættelse på mandag kl 0830.

Så alt i alt meget spænende og viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt at fødslen bare kan gå igang sådan rigtig lige om lidt:0)

Kæmpe knus¨

Christina

41+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Trolde_mor

Valle81 skriver:

Hej alle i skønne damer:0)

Først tusind tak for alle Jeres søde indlæg i tidligere debat:0)

Skulle som sagt afsted til samtale idag kl 1130. Vi kom ind og jeg fik kørt en kurve. Han har det bare så godt og gud hvor har du en lille bokser i maven, sagde jordemoderen. Jeps kunne jeg kun sige til det.0)

Så blev jeg scannet for at de kunne se om jeg havde fostervand nok, og det var der rigteligt af.

Så blev jeg tjekket indvendigt, alt var fint, livmoderhals på 1 1/2 cm, og var faktisk omkring 2 cm åben:0)

Hun var, som hun selv sagde, lidt ond ved mig. Løsnede hinder på mig og gjorde alt hvad hun kunne for at sætte skub i en fødsel. Je begyndte at bløde, hvilket hun sagde var et godt tegn, da jeg er "klar":0)

Og så blev vi sendt hjem, med beskeden om at hun ville kigge til os i morgen tidlig når hun mødte, for hun var ret sikker på at vi var at finde med vores baby der:0)

Ellers har vi fået en tid til igangsættelse på mandag kl 0830.

Så alt i alt meget spænende og viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiildt at fødslen bare kan gå igang sådan rigtig lige om lidt:0)

Kæmpe knus¨

Christina

41+3

Ej hvor er det bare super spændende..

Ønsker dig en helt fantastisk fødsel og håber at jordmoderen har ret

Anmeld

25. marts 2010

Bayze

Uuhhh hvor er det altså bare spændende - jeg får de vildeste sommerfugle i maven af at læse det, nok fordi det også snart er min tur!

Al mulig held og lykke herfra

Anmeld

25. marts 2010

MariaJ

Ih, hvor spændende. Glæder mig til at høre hvordan det går. Det lyder jo virkelig som om den lille skal have fødselsdag meget snart. Held og lykke med det hele.

Maria

Anmeld

25. marts 2010

Fyn

Spændende - spændende....

Håber at der sker noget. Held og lykke med det og glæder mig til at høre fra dig igen.

C.

Anmeld

25. marts 2010

lululupo

spændende, så er nedtællingen sat i gang

Anmeld

25. marts 2010

Mor til L&S

Wow hvor spændende

Ønsker dig en rigtig god fødsel - Er sikker på at du har født inden mandag...!! Mit bud bliver i morgen

Held og lykke

Rollo 39+3 - Også TÆT på fødsel!!

Anmeld

25. marts 2010

Vidunderligeunger

aigh hvor dejligt! Held og lykke med det hele.. Glæder mig til FB og billeder af bokseren!!

Anmeld

25. marts 2010

Sara.

Hvor spændende!!! Jeg har en veninde der fik løsnet hinder, og en halv dag efter begyndte hendes veer.....

Glæder mig til at læse dig FB. og se billeder af det lille vidunder!

Knus fra Sara, med termin i morgen...

Anmeld

25. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Hvor er det dog bare spændende.... Jeg krydser finger for i snart har jeres lille pjok ude ved jer!

Hav en rigtig dejlig fødsel....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.