Har i............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Berg

Vi har også været ude og lufte barnevognen i dag. Tog hunden med. Det var skønt (men jeg kunne godt have undværet de traktorer der kørte gylle ud på de små smalle bondeveje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

eliasogmor

Renée88 skriver:

.........nydt vejret idag?

Hold op hvor er det bare lækkert... har lige været ude at gå i næsten halvanden time med bassen siddende op i barnevognen... Og mig selv kun iklædt små sko og en trøje... FANTASTISK at vinterstøvlerne ENDELIG kan pakkes væk

Go torsdag til jer

øhh ja det har jeg nede i Børnehaven i dag..vi har ordnet bede.. og revet hønsehus ned osv..dejligt... nu med en rød næse.....ihh elsker sol....

Anmeld

25. marts 2010

Tdittmann

Det har været fantastisk dejligt. Har gjort pigernes trampolin klar og fået fjernet det afblomstrede så man rigtig kan se at de hele spirer. så kom pigerne hjem fra skole og børnehave og har været ude og lege hele eftermiddagen.

Nu har de været i bad og er dejlig trætte

Fantastik flot forårsvejr.

Anmeld

25. marts 2010

Blyb

tinpou skriver:

Jaaamen hvor er det bare en fantastisk dag! jeg kan slet ikke få armene ned! Jeg har været ude ved min skønne hest det  meste af dagen hvor jeg fløj en del rundt med heftige plukveer til følge:-)

Da jeg kom hjem lavede jeg den lækreste Ceasar salat af en hel kylling til min mand og jeg - mums! Nu sidder jeg og venter på at han bliver færdig med et telefonmøde og så har jeg insisteret på at han slutter arbejdsdagen tidligt og så skal vi ud på en eller anden form for eftrmiddagseventyr:-) Ud skal vi hvert fald:-)

INTET slår de første forårsdage og jeg skal have en baby liiige om lidt:-)

til jer alle

Min hyp skal da heller ikke snydes for at være med:

Lækkert billede af din hest. Den ser fin ud

Jeg er en af de knap så heldige.. Har bare siddet på kontoret hele dagen. Men har dog nydt alt forårs lyset strømme ind gennem vinduerne..

Anmeld

25. marts 2010

helora

Renée88 skriver:

Hold op hvor er det bare lækkert... har lige været ude at gå i næsten halvanden time med bassen siddende op i barnevognen... Og mig selv kun iklædt små sko og en trøje... FANTASTISK at vinterstøvlerne ENDELIG kan pakkes væk

Go torsdag til jer

Nope. Årets første rigtige forårsdag og den dag på ugen, hvor jeg først har fri kl. 18

Anmeld

25. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Renée88 skriver:

Go torsdag til jer

Frisk luft er bare dejlig...

Var nede ved lægen for at sætte hjulet igang ang erstatning osv vedr min arbejdsskade...

Hented Frederic tidlig i dp og kørte hjem og stilled bilen. Farmand kom også med og vi gik ned i byen efter hans astma medicin.

Da vi kom hjem fandt vi lidt legetøj frem og satte os alle 3 på legepladsen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2010

Mormilla

Vi har os været ude og gå/cykel i 1 1/2 time. Patrick sad på sin cykel (jeg skubbede ham). Da vi så kom til skoven slap jeg Patrick og vores to hunde løs Det var bare dejligt at kunne komme i skoven igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.