Har i............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

Halbschön

.........nydt vejret idag?

Hold op hvor er det bare lækkert... har lige været ude at gå i næsten halvanden time med bassen siddende op i barnevognen... Og mig selv kun iklædt små sko og en trøje... FANTASTISK at vinterstøvlerne ENDELIG kan pakkes væk

Go torsdag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Kruse90

Renée88 skriver:

Hold op hvor er det bare lækkert... har lige været ude at gå i næsten halvanden time med bassen siddende op i barnevognen... Og mig selv kun iklædt små sko og en trøje... FANTASTISK at vinterstøvlerne ENDELIG kan pakkes væk

Go torsdag til jer

ja jeg har i hvertfald nydt vejret rigtig meget

Har også været ude at gå i næsten halvanden time, dog ikke med en bebs endnu desværre men så er det godt jeg har mine hunde

Anmeld

25. marts 2010

Pia.

Der er simpelthen så skønt vejr... elsker foråret alt bliver så smukt på rekort tid.... Man kan kun smile på denne årstid... Jeg har været ude og spise frokost med min søde Lillesøster og vi har fået shoppet en masse lækkert og købt sko til alle 5 børn...

Mine børn er hos deres far i dag og jeg skal have besøg af "mine" 5 piger i aften... (vi mødes fast hver anden uge, på skift hos hinanden til råhygge og en masse snak)

Så nu skal jeg bare slappe af og ud og gå en tur med mine hunde og så vente på de kommer i aften...

Fortsat skøn solskins dag til jer alle...

Pia.

Anmeld

25. marts 2010

Malthesmoar

Renée88 skriver:

Go torsdag til jer

Jahhh SÅ dejligt, var ude at ride en laaang tur i formiddags

Feeedt at Foråret er her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2010

zille_87

Det er da bare super smukt og dejligt vejr i dag, har desværre ikke selv været ude og nyde det da jeg bare ligger møg syg herhjemme

Anmeld

25. marts 2010

Trolde_mor

Har været dårlig det meste af ugen, men da jeg skulle til læge idag fik jeg lige nydt vejret en smule.

Hold op hvor er det bare varmt! Jeg havde ellers mine tykke varme støvler på og jakke + tørklæde Men måtte da hen og smide jakken og kyle den over tasken og ellers lade den skønne sol skinne på mig og den blide vind tage lidt af varmen... altså et skønt vejer Man bliver i total sommerhumør

Anmeld

25. marts 2010

Koen.

fantastisk vejr, har været i skoven og plukke påskeliljer.. så skønt

Anmeld

25. marts 2010

Diana...

Fantastisk vejr vi er os ved at gøre klar til en god tur med hele min lille familie SKØN hele 18 græder er det ude i vores gård det er jo vild :)

Anmeld

25. marts 2010

Bayze

Jaaamen hvor er det bare en fantastisk dag! jeg kan slet ikke få armene ned! Jeg har været ude ved min skønne hest det  meste af dagen hvor jeg fløj en del rundt med heftige plukveer til følge:-)

Da jeg kom hjem lavede jeg den lækreste Ceasar salat af en hel kylling til min mand og jeg - mums! Nu sidder jeg og venter på at han bliver færdig med et telefonmøde og så har jeg insisteret på at han slutter arbejdsdagen tidligt og så skal vi ud på en eller anden form for eftrmiddagseventyr:-) Ud skal vi hvert fald:-)

INTET slår de første forårsdage og jeg skal have en baby liiige om lidt:-)

til jer alle

Min hyp skal da heller ikke snydes for at være med:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. marts 2010

Rikkemor89

Jep jeg har oss vært ude i dag, den ene havestol den er kommet op på svalegangen, men har desværre ikk fået den brugt endnu, pga der lige var nogen ting i hjemmet der skulle ordenes & så har jeg haft mange mens smerter :/ Men regner da med a manden & jeg skal ud & gå aften tur sammen, i ikk så meget tøj (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.