Hvilke hjemmesko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

det skriver jeg mig lige bag øret, er også på udkig

jeg har lige været i babysam, der har de restsalg på decoy´s modeller...

skind jer at kigge

hvd str skal jeg se efter hvis jeg kommer der hen igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Vil købe et par ekstra hjemmesko til Niklas Emil, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal købe....

Lige da han begyndte at gå købte jeg et par indendøres gåsko - blød bund og med stiv hæl - De er i skind og fra Skofus, men han sveder bare meget i dem. Hans strømper er helt våde når jeg tar skoene af når han kommer fra vuggestue. Nu har han så fået hans skindfutter på og de det virker til at være bedre temperaturmæssigt.

Men vil gerne købe et par futter mere til ham - eller to for er rart at ha et par fast i vuggestuen. Men ved ikke hvad jeg skal købe. Om det skal være skindfutter igen eller om det måske er bedre med lidt mere bund når nu det er hele dagen han render i dem....

Hvad har jeres unger på af hjemmesko???

Nikoline har Decoy´s og Fuzzies

jeg er vild med Fuzzies!

hvad str bruger lille manden?

Anmeld

25. marts 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

Nikoline har Decoy´s og Fuzzies

jeg er vild med Fuzzies!

hvad str bruger lille manden?

Han bruger mest str 21 i øjeblikket

Anmeld

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Han bruger mest str 21 i øjeblikket

i Fuzzies er der en sål, men jeg tror Nikoline er lige så glad for skindfutterne:0)

på Trendsales er der en der laver skindfutter i alle farver med motiv og navn:0)

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

Liva har uldsutsko, altså sådan nogle filtede nogle, de er bare rigtig lækre.

Og ellers må jeg jo endnu engang foreslå See Kai Run Deres sko som hedder Smaller er en sutsko og virkelig lækre. De har dem både meget tøsede, og meget drengede

Anmeld

25. marts 2010

JustAnotherName

Til Celina bruger jeg "Melton" fløjls-futter, De er smarte fordi de kan lukkes med klemme. Alle andre får hun sparket af på 10 sekunder.

Bianca har både et par skind-futter henne i vuggestuen

Klik på billedet, for at se et større billede

Og et andet par hjemmefutter med sål og velcro-lukning

Anmeld

25. marts 2010

Vinker

TbCp skriver:

Liva har uldsutsko, altså sådan nogle filtede nogle, de er bare rigtig lækre.

Og ellers må jeg jo endnu engang foreslå See Kai Run Deres sko som hedder Smaller er en sutsko og virkelig lækre. De har dem både meget tøsede, og meget drengede

uha ja dem har jeg godt kigget på, men er bange for de også blir for varme for ham....

Anmeld

25. marts 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Til Celina bruger jeg "Melton" fløjls-futter, De er smarte fordi de kan lukkes med klemme. Alle andre får hun sparket af på 10 sekunder.

Bianca har både et par skind-futter henne i vuggestuen

Klik på billedet, for at se et større billede

Og et andet par hjemmefutter med sål og velcro-lukning

Har også brugt de dejlige fløjlsfutter meget da han var mindre, men nu er de for varme og har også haft problemer med at spændet løsner sig - ja nu kan han så selv finde ud af at løsne dem hihi

Anmeld

25. marts 2010

JustAnotherName

Har også brugt de dejlige fløjlsfutter meget da han var mindre, men nu er de for varme og har også haft problemer med at spændet løsner sig - ja nu kan han så selv finde ud af at løsne dem hihi

Ja, de er kun RIGTIGT GODE, mens de stadig er ret små.

Bianca har også et par, men dem bruger hun faktisk aldrig.
Jeg synes nemt at hun kommer til at "gå skævt" i dem, fordi de er sådan lidt slaskede. De er bare bedst så længe, at de små stadig kun kravler.

Ja, de KAN også godt være dumme i klemmerne, så de selv nemt går op.
Det synes jeg især at denne her velour-hjemmefut var slem til, desværre....

Klik på billedet, for at lukke vinduet

Anmeld

25. marts 2010

TbCp

Vinker skriver:

uha ja dem har jeg godt kigget på, men er bange for de også blir for varme for ham....

Ja det kan egentlig godt være du har ret... det er jo skind, ligesom skindfutterne, men synes de virker noget tykkere/kraftigere i det, så hvis han har tendens til at få for varme fødder, så kan det godt være de her ikke er så gode alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.